Laten we de Oceaan als thema gebruiken en plastic wegwerp rommel maken.
Dat gaat goed samen
Laten we de Oceaan als thema gebruiken en plastic wegwerp rommel maken.
Dat gaat goed samen
Dit is oprecht nog niks. Had je vorige keer op de Kalverstraat moeten zien
Zijn zo te zien allemaal liefhebbers!
Ik zie ze al op Marktplaats staan.
En hoeveel hf leden herkennen we
Nu al?
Nou⦠gemaakt van bonen staat er niet helemaal. āSourced from castor beansā betekent āafkomstig van castorbonenā. Ik denk dat er van die bonen eerst castorolie gemaakt is (daar ga je niet dood aan), en dat daar dan het kunstof weer mee/van gemaakt is
Ze staan om de hoek ondertussen, vooral toeristen en jongeren voor zover ik kon inschatten. +/- 200/250 man denk ik.
De overgebleven ricine wordt los verkocht aan de vrouwen wier mannen teveel horloges kopen
Klopt 1000+ man rond deze tijd.
Die tegen ons aan stond te drukkenā¦.
Handelaartjes dusā¦
De Manchester Swatch pop-up was binnen 5 minuten uitverkocht hoorde ik net, die hadden vrijwel niks in voorraad.
Is er iemand hier die hem al heeft?
Dan is de strategie duidelijk. Meteen beginnen met schaarste voor maximale hype.
Nou, ik blijf mij verbazen over dit gedrag, doet mij weer denken aan het Corona-Toiletpapier gegraai.
Zo jammer. Je kan 200% geleerd hebben van de MoonSwatch maar dit typeert de strategie inderdaad. Geen LE maar wel weer bewust schaatste creƫeren.
āHet was 2035 toen Jan met schrik bemerkte dat hij aan de laatste rol toiletpapier aangeschaft tijdens de grote Coronapandemie was begonnenā¦ā
Waren bizarre beelden toen ja. Dat gevoel bekruipt me nu ook wel een beetje.
Ik zou hard lachen als dit ding zodanig flopt dat al die eikels die 'm voor winst willen wegdoen ermee blijven zitten.
Is jouw gevoel dat ze vooral hopen dat mensen die toch in de winkel zijn iets anders kopen, of dat ze hierdoor een bredere hype voor dit specifieke model willen veroorzaken?