Blancpain x Swatch

No fucking way dat ik voor dit stuk plastic hier weg zou blijven :blush:

14 likes

Ben benieuwd wanneer de eerste NA hier verschijnt.

https://www.news.com.au/finance/business/retail/aussies-camp-overnight-at-sydney-mall-for-release-of-swatch-x-blancpain-scuba-fifty-fathoms-watch/news-story/ea052dae9454cda435c0867eb065acdc

3 likes

Er is natuurlijk ook nog een kans dat ze bij Swatch nu iets beter zijn voorbereid op een flink animo dan bij de moonswatch. Wie weet zijn ze wel gewoon heel goed leverbaar deze keer.

2 likes

Denk je niet dat dat afbreuk aan de perceptie zou doen?
Het is natuurlijk een veblen goed en schaarste is goed voor de “desirability”.

2 likes

Dat laatste ben ik met je eens, maar mijn hersenen krijgen het nog niet voor elkaar om dit als een veblen-goed te beschouwen. :joy:

2 likes

Tjonge slecht weer bij jullie. Wij hebben geen last van mist.

Zag net op insta een rij van ca 100
Man. 0900 uur. Zo zie je maar. Hollandse nuchterheid. :sunglasses:

Bandje is van plastic. Dus dat mag wel in dit topic :joy:

14 likes

Kijk es wat ik voor je gevonden heb @Bernard, een bidonhouder voor op je fiets van castorbonen! :joy:

En weet je wat ie kost…?

5 likes

Vast minder dan een Swatch van castorbonen.
De ene castorboon is de andere niet…

3 likes

Nu is het hier al stukken beter, maar het was voor 9 u nog echt heel mistig.

1 like

Is ze niet wat jong voor plastische chirurgie? Zal er achter lopen. 🫣

4 likes

Dik 150 man in de rij in Amsterdam zie ik, ben benieuwd hoeveel er daarvan liefhebbers zijn…

3 likes

Vanmiddag/vanavond ff kijken naar het aantal advertenties op MP en dan weet je het wel.
:rofl:

3 likes

Ben de komende dagen veel in Park Centraal hotel om de hoek. Mocht het rustig zijn dan pik ik er een paar op :no_mouth: :upside_down_face:

1250 euronen op MP, cray cray!

1 like

“Castor bean valley” :stuck_out_tongue:

Op Vinted staan enkelen al online: prijs tussen €800 en €3k.

Ach ja…valt mee aangezien ik de lichtblauwe “Tiffany” Moonswatch in begin voor €10k voorbij zag komen. :joy:

1 like

Tussen vraagprijs en wat je krijgt zit meestal nog wel een verschil :wink:

Dit zijn wat van die kereltjes die denken hun slag te slaan :rofl:

Als je nu op MP een Scuba FF koopt is het enige voordeel dat je zeker weet dat het (nog) geen ‘namaak’ is :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ding zegt niet hoe laat het is…

Wil @Chlorophyl niet voor het overgevoelige hoofdje stoten, maar hoe zit het nou, van castorbonen ga je toch dood maar van de olie niet?
En nu is deze houder gemaakt van bonen!

3 likes