Blancpain x Swatch

Zie dat er 7 uur geleden al een rij stond, zal niet minder zijn geworden.

3 likes

Thanks, doorslapen dan maar :sunglasses:

1 like

Rij er naar toe zou ik zeggen. :sunglasses:

1 like

Zo correct.

Swatch was toen nieuw en vernieuwend.

Tegenwoordig wil de jeugd lopen met een smartwatch. Dat is nu je van het. :sunglasses:

3 likes

Feit is wel dat de Omega en de Moonwatch al legendarisch was en voor veel mensen buiten de horlogewereld toch al een soort bekendheid genoot.

Vraag aan 100 man op straat of ze ooit van Blancpain gehoord hebben en 98 mensen zeggen dat de dat soort witbrood wel ooit gegeten hebben op vakantie in Frankrijk.

Polletje wanneer de eerste in het blauw staat?

Aftellen tot Swatch x Blancpain in het blauw deel
  • Binnen 1 week
  • Na 1 maand met kapot uurwerk
  • Na 6 maanden want tja de opcenten he

0 stemmers

1 like

Over 6 maanden krijg je geen opcenten meer voor je BP swatch.

Dan zijn ze gewoon te koop. De scalpers zijn dan ook gestopt. Want niemand gaat een premium betalen voor een BPs

Uiteindelijk is het ook bij de moonswatch gestopt. En zo gaat dat ook bij de BP. Maar dan sneller.

1 like

In Den Haag vandaag ook een flinke rij… :crazy_face:

22 likes

Dit gaat sowieso niet gebeuren denk ik :relieved:

1 like

Nou… de eerste staat al op marktplaats :joy:

https://link.marktplaats.nl/m2020474792?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

1 like

Ik had de doelgroep anders ingeschat. Zo zie je maar weer… vooroordelen…

1 like

Zoals het halve “nieuw” Rolex aanbod op C24; niet fysiek aanwezig maar hopen dat iemand geld overmaakt en dan haastig op zoek :crazy_face:

2 likes

Nogmaals, doe ermee wat je wilt. Hij zit op een positie waarbij hij graag eerder meer informatie had verkregen zodat hij (en vele collega’s) niet donderdag en vrijdag moest overwerken om ‘alles’ gereed te hebben voor de lancering straks. Ik vond het wel een leuke anekdote.

Gezien de festiviteiten en oprechte enthousiaste gezichten afgelopen donderdag op kantoor in Biel, werd me wel duidelijk dat het ieder geval voor heel veel mensen binnen Swatch een verrassing was.

Nog een leuke anekdote vond ik dat het in eerste instantie niet de bedoeling was om het Swatch en Omega museum gratis te maken. Tijdens de opening van de nieuwe gebouwen was de vrouw van dhr. Hayek (CEO Swatch Group) echter zo enthousiast dat ze zei dat het museum gratis was. Dit werd toen groot opgepakt in de media/pers waardoor ze er niet onderuit konden komen om het terug te draaien. Buitenom het feit dat het gratis is, is het zeker de moeite om een bezoek te brengen wanneer je in de buurt bent en de mogelijkheid hebt.

Happy hunting vandaag!

2 likes

Dat zijn wel de betere posities binnen een bedrijf… :sunglasses::thinking:

Vele zullen het wellicht niet geweten hebben. Van de andere kant vele zullen wel geweten hebben dat er iets ging gebeuren.

Denk maar aan de volgende afdeling:

Design, engineering, Productie, marketing, administratie, inkoop, en dan niet alleen van het horloge maar ook van de verpakking en dat zal ook deels uitbesteed zijn.

Het is eerder knap dat zoiets niet uitlekt. Nu zal daar ook wel een behoorlijke sanctie op staan. :grin:

Maar dat van die journalist van @Honey_Badger geloof ik ook.

Die hebben allemaal zo een ding opgestuurd gekregen tbv de lancering en reviews. En dat was echt niet afgelopen donderdag.

3 likes

Huh? :exploding_head:

2 likes

Zijn er al foto’s van de rij?

Je was me net voor. Benieuwd naar de rij….

1 like

Die afspraken worden tegenwoordig op last van een fikse boete in een NDA vastgelegd. Die boetes zijn niet mals dus je krabt je wel ff achter de oren voor je een wristshot in een groepsapp dumpt :wink:

1 like

Haha, geweldig van Swatch, ik stuur m’n zoontje binnenkort wel weer naar Swatch Straatsburg😊:

9 likes

Bij launches wordt vaak wel een press set met foto’s en info verstrekt onder embargo, maar horloges worden veelal heel beperkt verstrekt, aan enkele - zorgvuldig gekozen - media.

Bij hele spectaculaire dingen worden ze echt niet ruim tevoren ter beschikking gesteld, maar slechts enige dagen eerder dan de presentatie. Uiteraard wederom onder streng embargo.

Iedereen zit nu in de auto naar de winkel omdat er blijkbaar geen rij is :crazy_face:

3 likes