Ik wens je veel plezier met je NA, maar persoonlijk vind ik het helemaal niks!
Ook de speedmaster die eerder is uitgebracht zou ik nooit kopen.
Geinige swatch weer. Gefeliciteerd.
Saffier is Al02 meen ik me te herinneren.
Dit zal wel een zetmeelgebaseerd spulletje zijn, met dan een coating om het te verharden en verduurzamen.
Dus sowieso veel zachter en krasgevoeliger.
ah joh lekker laten gaan dat elitaire volk…
Zolang je het horloge beschouwt als een leuk hebbeding is ie best aardig. En met warm weer vind ik zo’n lichtgewicht horloge op NATO best comfortabel dragen.
dan altijd liever plexi : want polywatch
Ieder zijn ding hé.
Geen brons, maar een bio keramische zit er wel in hoor.
Eens! Al heb ik nu een speciaal opzetstuk voor mijn dremel, waarmee ik plexi heel goed en snel krasvrij krijg.
Net langs de PC gefietst en er staat nog steeds een rij van +/- 150 man. Schijnen veel voorraad te hebben
En pas één in het wild op HF… hopelijk zien we er hier binnenkort meer en verdwijnen ze niet allemaal naar scalpers
Veel plezier ermee!
Grofweg € 13,=
Ik vind hem echt heel tof!! Goede kleur zeg deze
Man man man voor de prijzen op MP kun je beter een week op vakantie gaan naar Italië en er daar één kopen
Veel voorraad + scalpers. Mooi man. Over een maandje voor €200 op marktplaats
Ja blijkbaar vinden sommige zelfbenoemde “liefhebbers” dat ze het recht hadden om in alle rust de Swatch store te kunnen bezoeken vandaag en scalpers verzieken het nu voor ze
Vroeger heb ik ook een keer met 7 vrienden in de rij gelegen om kaartjes voor de Stones te kopen, via de vvv. Mooie actie want het was die nacht leuk! En kon alles met dikke winst verkopen. Als 16 jarige dus met groep vrienden en 1 vader (die moest rijden) gratis naar Stones. Daarna kon ik ook nog 12 overhemden van ene Ralf Lauren kopen tegen prijs van DFL 2.199,90 en had ik genoeg om een jaar lang het mannetje uit te hangen voor het vrouwelijk schoon.
Ik neem scalpers dus niks kwalijk.kwestie van vraag en aanbod. Even los van opdringerige nektasdragertjes die plek afdwingen, dreigementen uiten ed.
Mocht je er al een in bezit hebben, geniet ervan. Ik vind het een geslaagde actie! En heb nu t geduld om even af te wachten tot eerste hype is gaan liggen.
Het is meer een vorm van snobbisme, scalpen voor een Swatch voor een paar tientjes winst.
Moet je eens opletten als er ergens een Daytona voor list op voorraad ligt, springt half HF in de auto hoor… en nee, niet om zelf te dragen
Dat zijn allemaal dezelfde scalpers
Vooraan gekocht achteraan aansluiten.