Blancpain x Swatch

Precies. Ieder zijn heug.

Gewoon wachten tot we ze een dezer een keer gewoon kunnen kopen.

Early adaptors hebben in de basis geen voordeel.

Ik vind het marketingtechnisch een goed verhaal 
 maar om er nou zelf voor in de rij te gaan staan. Mijzelf vallen horloges in deze prijscategorie toch ook enigszins tegen :upside_down_face: en zie dit dan meer als een soort van gadget 
 losstaand van de premiumjagers die hun “aanwinst” op marktplaats zetten 

Dan hopelijk ooit nog eens een bathyscaphe van het merk zelf (spreekt mij persoonlijk meer aan dan een FF)

Ik vind het trouwens een alleraardigst topic om te volgen :grinning:

5 likes

Lekker!
En maar roepen op marktplaats dat er maar 30 waren per model :rofl:

1 like

@Brick mooi groen is niet lelijk!
De wenst is om ooit een 5015 12B40 O52A te bemachtigen( blauw was uitverkocht). Dit is de perfecte tussenoplossing om het “model” te proberen.

@Mckip dit was @LazloD ook onze ervaring in DĂŒsseldorf.

Is in Amsterdam dus niet het geval

Zeg toch gewoon een blauwe Blancpain ff. Of bedoel je de groene? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben geen nerd die alle referenties van alle merken uit mijn hoofd weet. :sunglasses:

Maar super dat je hem hebt. Snap alleen never nooit niet waarom je in de rij gaat staan.
Niks exclusiefs aan :joy:

2 likes

@Mckip blijkbaar

@Brick ik snap nog steeds niet hoe @LazloD mij heeft kunnen overhalen om daar in de rij te gaan staan :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Dus maar 1 iemand die er één heeft kunnen scoren hier op t forum?

Lekker :clap:

Eerder: de rest vond het niet relevant genoeg om er de moeite voor te doen.

4 likes

Heb een Atlantic gekocht, de blauwe

3 likes

Of heeft van de Moonswatch geleerd en denkt: Ik ga over een paar weken wel eens rustig kijken daar, als het me uit komt.

1 like

gefeliciteerd. Maar een eerlijke vraag hoe lang heb je nou in de rij gestaan hier voor als ik mag vragen? Of heb je meer betaald?

Ja het is lastig te zeggen, moonswatch is ook nog steeds lastig leverbaar, zeker omdat je naar de winkel moet

1 like

Een oprechte vraag dan, Wat is dan je reden dat je een horloge koopt het ziet er mooi uit? of de naam alleen maar?

Ik denk eerder dat “Speedmaster” de gemiddelde persoon meer zegt dan “Blancpain Fifty Fathoms”.

Het is niet zo bekend en dus - naar ik verwacht - ook niet zo’n succes.

Oh en de timing is ruk. Een waterdicht vakantiehorloge moet je rond 1 augustus lanceren, als Jan en alleman nog op vakantie moet gaan. Niet aan het begin van het schooljaar, als de centen veelal op zijn en men andere prioriteiten heeft.

6 likes

Valt mee, ik heb voor een man of 6 ze gefixt toen ik een weekendje weg was in Deutschland.

Je moet t een beetje laten weten hier en dan kan iemand er vast wel een x een meenemen. Oh en ik heb ze voor de koopprijs doorgegeven, geen stuiver winst.
Wel een paar mooie flessen wijn etc. gehad :blush:
Maar dat was uit waardering, niet als verplichting.

4 likes

Zien is geloven :slightly_smiling_face: