Blancpain x Swatch

1 like

Genoeg van die gasten op MP

Echt compleet gestoord, alhoewel de ā€˜markt’ nu lijkt bij te trekken.

Los van de prijs, nu ik online wat foto’s voorbij zie komen valt het me op dat de Fiftyfathoms Swatch er to-taal niet uit ziet. De MoonSwatch zag er nog wel grappig uit, ondanks dat het eenmaal aan de pols als plastic meuk aanvoelde. De fifty-fathoms daarentegen…

Yep… ach, ik ben trouwens echt meester.

2 likes

Nice! Het is gelukt. Dit is ook echt de mooiste kleur :heart_eyes:

1 like

Enkel lokale mensen die uren in de rij stonden. De Bielen.

40 likes

:joy:

4 likes

Ja die is mooi!

1 like

Ik snap het niet, als je hem niet wilt houden… je mag toch retourneren binnen 14 dagen met bon?

4 likes

:rofl:

Dat zou ik dan maar doen, veel langer houden die uurwerkjes het ook niet vol…

3 likes

Zwitsers vakmanschap van wereldklasse… Ik vraag me af of de verkoper zichzelf in de spiegel kan aankijken.

:clap::clap: heel mooi

1 like

Ik heb de BPFF altijd al een lelijk hok gevonden, en deze Swatch is dat in het kwadraat.
Blijft bijzonder dat er een hoop mensen voor de 2e keer in zo’n hype trappen.

Uitgezonderd diegenen die het model iconisch vinden, daarvan begrijp ik het wel.

1 like

Kan natuurlijk ook exhibition only zijn geweest

1 like

En heeft iemand hem al verkocht op MP? :rofl:

1 like

Race to the bottom… Gisteren 600, vandaag 560, als ze doorhebben dat er voorraad van hier tot de keukendeur is: morgen onder list :slight_smile:

Ben je dan voor uit fucking Helmond gekomen en heb je 12 uur voor de deur gelegen :joy: :joy: :joy:

17 likes

Betere vraag wellicht … heeft iemand al op MP gekocht? 4500 lijkt me een koopje …

Even off topic (of misschien on). Hoe zit dat nou precies met die Sistem51?

Is er nou een initiƫle versie met vooral plastic onderdelen - dichtgelijmd, en in de prullenbak als ie ermee ophoudt?
Of is er een updated versie met grotendeels non-plastic onderdelen in het uurwerk dat wel enigszins servicable is?

Ergens heb ik het gevoel dat zowel Swatch group, maar misschien eerder nog wel Blancpain, zich niet meer ervanaf zouden kunnen maken met ā€˜kapot, gooi dan lekker weg’. Er zou in 2023 wel IETS van een sustainable approach moeten zijn, toch? Of ben ik gewoon zondag-ochtend-naief?

4 likes

Volledig mee eens en zeker voor een merk als BP dat hoog van de toren blaast over sustainable development. Ik mag hopen dat er een recycle-programma komt…
https://www.blancpain-ocean-commitment.com/

Die verkopers hebben ook nul geduld. Als je voor een dikke winst wilt gaan moet je wel committen, niet na een paar uur al je prijzen gaan verlagen omdat niemand heeft toegehapt.

Leuk topic om te volgen dit, dat is een ding wat zeker is :smile: En helemaal boeiend om te zien wat er de komende dagen en weken nog gaat komen.

1 like

:joy: