Blancpain x Swatch

De ETA lijn van chronografen is echt niet slecht.
Die is ook in Omega’s gebruikt, in Longines, Rado enz.
Wel met meer jewels, maar met de zeer beperkte weerstand in een quartz scheelt dat niet zoveel.

Ik heb een echte BP en heb de fabriek ooit bezocht: subliem!

2 likes

Kijk maar wat video’s op YouTube als je wilt weten hoe de horloges gebouwd zijn. Maar nee zelf kan je er idd niet aan gaan sleutelen of laten servicen bij een horlogemaker. Dan kan je idd beter een ander project uitzoeken.

1 like

Robotisch gesoldeerd

De kast is misschien verlijmd, daar zijn de geleerden (YouTubers) het nog niet over eens…

1 like

Mankey strap erop!
Dan draag je de kast direct op je huid en is hij dus heerlijk plat.

9 likes

Klopt, was het ook. Toen ik was wezen kijken was de rij ook al weg, want ze waren al compleet uitverkocht.

Tsja dat is wel een negatieve belichting he… je kunt het ook omdraaien en zo zien;

1. Leuk! Een nieuw model Swatch met reeds bewezen sistem51 automatisch uurwerk ipv Quartz
  2. Cool! Samenwerking met BP, toffe kastvorm, kekke kleurtjes.
  3. Best aardig betaalbaar
  4. Plastic fantastic, met Swatch opgegroeid en nu je jeugd herbeleven op een “moderne manier” :joy:

Ik wil ze wel in het echt zien, maar weet niet of ik er 390 voor over zou hebben. Voor 150 had ik er zeker eentje genomen.

8 likes

Misschien in de toekomst Rolex x Casio🫣

1 like

hmmm CasioDweller? :thinking:

1 like

Rolex G shock…

1 like

Rolex x Invicta. Yacht-Master 2.

1 like

De artic ocean is gaaf, alleen jammer weer dat sie geen datum heeft…maar zo’n radioactief symbool. Einde vsn het jaar maar eens naar Amsterdam gaan als het wat rustiger is🙏

Zonder in de rij te staan, komend voorjaar om de pols wellicht

7 likes

Dank!
I finally got on the list! Is me bij Rolex nog niet gelukt!
:rofl:

5 likes

Die is idd gaaf, heeft iemand deze al?

1 like

Wat zijn de prijzen, is dat inmiddels bekend? Sorry geen zin om te scrollen.

1 like

390

1 like

50% duurder dan een Moonswatch.

Die zijn gek.

1 like

Ik gun iedereen het horloge wat hij of zij mooi vind, zo ook de Omega en Blancpain Swatch. Persoonlijk vind ik beide niets maar dat is kwestie van smaak en budget. Maar als je op YouTube kijkt, komt de OmegaSwatch toch beter uit de bus. Maar joh is toch lekker boeien, als mensen de Blancpain Swatch mooi vinden feliciteer ik ze van harte :+1:

4 likes

Twee verschillende modellen, waarvan een quartz en een automaat, en een dag nadat de laatste is uitgekomen is er al objectief onderzoek gedaan over welke “beter” is. :thinking:

1 like

Veel eerder. :+1:

1 like