Ik had precies hetzelfde. Ben normaal echt geen klimaatgekkie, maar dit gaat mij wel ver. Dichtgelijmd, niet serviceable… Gewoon rijp voor de prullenbak als er iets mankeert, dat kan toch echt niet als grote multinational. En al helemaal niet met de grote vlag die blancpain uithangt over sustainability. En dat voor de prijs van 2 seiko 5jes die je tot de volgende generatie kan dragen en onderhouden.
Tja, niemand heeft er hier nog een blijkbaar. Verder een beetje dag s peil helaas. En een showcase-draadje voor de eigenaren van een echte. Dat laatste zag ik gelukkig minder bij de Moonswatch.
Kopersbescherming, kan ook ophalen. Lijkt me allemaal niet zo’n punt. Maar het sterkt me in de overtuiging dat dit allemaal een héél ander verhaal wordt dan de Moonswatch…
Ja dat was een beknopte sfeer impressie van dit topic Ik had gehoopt hier wat meer kersverse SBP eigenaren, over hun nieuwe aanwinst te horen. Maar eff geduld nog.
De Moonswatch is ondertussen ook bij de liefhebbers aangekomen. Swatch heeft zich wel aan zijn woord gehouden en geeft de horloges een vast plekje het gamma.
Ik wilde hem al zo lang maken, maar jij kopt hem erin
Echt zo een horloge dat iedere keer als je je denkt Hey hoe laat is het je alleen de B en de S ziet staan en bij jezelf denkt, wat een B.S. horloge ook eigenlijk.