Blancpain x Swatch

Ja dat zag ik een aantal keer voorbij komen in dit topic. Geen idee waarom dat hier vaak aan bod kwam…

Maargoed, ik ben benieuwd naar pols fotos van de enige echte swatch blancpain. Ik tel er tot nu toe drie. Blauw, grijs en groen.

Klopt dit of was de blauwe enkel in de swatch store self?

2 likes

Ik had precies hetzelfde. Ben normaal echt geen klimaatgekkie, maar dit gaat mij wel ver. Dichtgelijmd, niet serviceable… Gewoon rijp voor de prullenbak als er iets mankeert, dat kan toch echt niet als grote multinational. En al helemaal niet met de grote vlag die blancpain uithangt over sustainability. En dat voor de prijs van 2 seiko 5jes die je tot de volgende generatie kan dragen en onderhouden.

2 likes

echt prachtig ding. dit is de 45mm toch?

1 like

Ja, 45mm .

Spijkertje in de muur?

1 like

Ik vind hem echt prachtig maar met mijn pols van 16cm denk ik dat die te groot is.
Maar prachtig horloge, Geniet er van.

1 like

Tja, niemand heeft er hier nog een blijkbaar. Verder een beetje dag :face_vomiting: s peil helaas. :no_mouth: En een showcase-draadje voor de eigenaren van een echte. Dat laatste zag ik gelukkig minder bij de Moonswatch. :face_with_monocle:

1 like

Wow, persoonlijk vind ik dit echt mooier dan een Sub.

2 likes

:blush::point_up:t2:

Ultralekker horloge inderdaad! :heart_eyes:

2 likes

Ergens wel treurig dat de echte liefhebber niet voorbij de scalpers komt.
Maar goed, over een paar weken gewoon uit voorraad leverbaar mag ik hopen.

1 like

Na 1471 posts gelezen te hebben wel ik eigenlijk wel een echte Blancpain!

8 likes

S&C is morgen open, leef je uit.

1 like

Wie pikt ze op?

https://www.marktplaats.nl/v/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-kinderen/m2020954385-blancpain-x-swatch-indian-ocean-pacific-ocean-met-bon
Edit: hallloooo jongens. Zelfs niet voor list?? Nee dat wordt een succes hoor die SxBP :partying_face: :sweat_smile:

6 likes

Die gast verkoopt op MP ook fake Rolexen voor 119 Euro.

Lekker betrouwbaar adres voor zo’n BPxSwatch.

1 like

Kopersbescherming, kan ook ophalen. Lijkt me allemaal niet zo’n punt. Maar het sterkt me in de overtuiging dat dit allemaal een héél ander verhaal wordt dan de Moonswatch…

2 likes

Ja dat was een beknopte sfeer impressie van dit topic :wink: Ik had gehoopt hier wat meer kersverse SBP eigenaren, over hun nieuwe aanwinst te horen. Maar eff geduld nog.
De Moonswatch is ondertussen ook bij de liefhebbers aangekomen. Swatch heeft zich wel aan zijn woord gehouden en geeft de horloges een vast plekje het gamma.

2 likes

Tegen list verkopen is geen scalpen.

2 likes

Ah, ik dacht 790 per stuk…

Ik wilde hem al zo lang maken, maar jij kopt hem erin :rofl:
Echt zo een horloge dat iedere keer als je je denkt Hey hoe laat is het je alleen de B en de S ziet staan en bij jezelf denkt, wat een B.S. horloge ook eigenlijk. :rofl::rofl:

2 likes

Nu ik ze naast elkaar zie heb ik toch liever de groene.
Veel betere afleesbaarheid!

#ikwileengroeneBlancSwatch