Krijg je deze bij een BigMac menu?
Buy the seller.
Je wilt niet met iedereen zakendoen he, daar mag je best selectief in wezen…
Bijzonder trouwens hoe er hier soms wordt verwijderd door de moderatie. Slechts een constatering, geen kritiek.
Of zou bij een 502-storing er data verloren zijn gegaan?
Ach joh, mannen blijven kinderen. Dat is hoe ik het zie. Een of andere ruimtevaarder draagt een Seiko’tje en hup, bijnaam Pogue, prijs door het plafond.
Een acteur speelt geheimagent, horlogefabrikanten kunnen intekenen en de hoogst biedende zijn horloge komt om de pols van een fictief personage en hup, bijnaam Bond, prijs door het plafond.
Een acteur speelt een soldaat, heeft een Seiko om de pols en hup, bijnaam Captain Willard, prijs door het plafond.
Volwassen mensen hè. De lijst is eindeloos en hup daar gaat de prijs.
Heerlijk om te zien. Heerlijk om aan mee te doen.
En dan een bonenolie MoonSwatch voor weinig ipv 6K en nu een Castorbonenoliebasis Blancpain in vrolijke kleurtjes, automaat en ècht glaasje, voor vier barki ipv 17K, lekker toch?
Heel de wereld leeft in narigheid en wij kibbelen over plastic klokjes.
Pure luxe.
Hop snel reageren op MP, zie post 1405. Zit in ieder geval die gele bij en groen is ook een mooi kleurtje . Als je ze mixt hou je wel 1 blauwe over
prachtige samenvatting!
Zijn ze nu helemaal uitverkocht op de PC, vraag ik mij af?
Staan er überhaupt nog rijen vandaag, iemand in Amsterdam?
Ik woon er vlakbij, maar ben te lui om te gaan kijken
12 uur, lunchtijd, de zon schijnt --> dat heb je toch wel over voor alle medeforummers ?
Is de moonswatch ondertussen wel gewoon normaal te koop dan? Toen ik 3 maanden terug ging hadden ze nog niets. Dus ben bang dat je voor deze nieuwe ook een jaar geduld moet hebben en tegen de tijd dat ze op voorraad zijn Swatch weer met een nieuwe model komt
Dan gok ik geen voorraad meer. Bedankt voor het kijken btw:grin:
je kunt het! stay strong LOL
Net gebeld. Er is geen voorraad. Krijgen wel dagelijks/wekelijks orders binnen. Kom je van ver, even bellen was de tip. Reserveren doen ze helaas niet aan. Oftewel maandje wachten oid dan heb je er een tegen normaal tarief en hebben scalpers het nakijken. Niks tegen scalpers, maar ook een keer goed dat de winst niet uitpakt zoals ze verwachten:-)
Hopelijk wel. Want de moonswatch is op een paar kleurtjes na nog steeds moeilijk te verkrijgen
Ik ben zaterdag net na sluitingsuur even rustig gaan kijken naar het gele koffertje in de Swatch store in Brussel.
Toen ik dus met mijn neus tegen de venster stond was mijn eerste indruk: kermishorloge
Heb je wel het etalageraam nog even schoongeveegd?
Zouden ze hebben gedacht bij het succes van de MoonSwatch, dit lukt ons nog een keer?
Ten eerste ieder zijn smaak natuurlijk.
Maar vergeleken met de moonSwatch vind ik het er persoonlijk niet echt heel mooi uitzien, wel de kleurstelling van de witte trouwens.
Denk vooral dat ik het er te lomp vind uitzien en daardoor de wat luxere uitstraling mist.
Daarbij vind ik de moonSwatch er ook beter uitzien op een ander bandje.
Misschien komen ze volgend jaar wel met een plastic breguet
Een model Seamaster - dunner, herkenbaar design, in het verlengde van de Speedmaster - was vermoedelijk een betere keuze geweest om de verkopen te maximaliseren.
Blancpain is stukken minder bekend, daarbij is dit toch wel een klap duurder dan de Speedmaster versie.