true alleen valt Weesp tegenwoordig wel onder Amsterdam
denk ik wel eens bij Seiko, maar niet bij Grand Seiko. Soms maakt een woordje voor het andere woord dus wel een verschil.
Eens.
Een nieuwe verstrekken bij defect onder garantie is stukken goedkoper dan een uurwerk omwisselen.
En daarbij komt: waterdichtheid bij een gesloten kast is makkelijker te realiseren dan eentje met schroefdeksel en pakking.
Zal schelen in de garantieclaims door mensen die m zelf voor de lol even open en vervolgens niet helemaal goed dicht maken…
Geweldig hoe verzin je het… nou ja De Keukenhof is ook al lang ‘Amsterdam Gardens’ toch?
Wat een onzin…
Dan denk ik eerder aan Vaals …
Ik weet niet man, ik ben begonnen met een titanium quartz Seiko die ik door de grindbak voor de poorten van de hel heb gesleept, en dat ding is na 18 jaar mishandeling nog helemaal prima. En reparabel, overigens.
De eerstvolgende Seiko’s die ik daarna kocht was een SNZG011 die ook gewoon een stalen kast had met een goed te onderhouden 7s26 er in, en een BigMil chronograaf met quartz uurwerk die hier nog steeds op het forum rondzwerven, na 12 respectievelijk 7 jaar dienst.
Mijn eerste wegwerp-Seiko moet ik nog tegen komen.
Exact.
Je denkt dat fout. En nee, dat maakt geen verschil, het woord Grand.
Ik heb trouwens even nagezocht of ze het ooit gedaan hebben, en kwam deze nugget tegen die ik nog nooit gezien had:
Zelfs die heeft gewoon een 4R en een schroefbodem, geloof het of niet. Dus zelfs een plastic horloge maken ze service-baar, als ze het al eens doen.
Ach… de volgende stunt wordt gewoon een Swatch Khaki Fieldwatch.
hey, die kende ik niet; lachen
nice ! mis wel wat fancy kleur hier een sun of mars
Beide gehad, maar draag ik uiteindelijk niet…
deze zijn ook mooi hoor.
ik zelf heb de mars, omdat ik het leuk vond met die wijzers a la alaska project, en de rode kast deed mij erg aan swatch denken. Beetje gekke kleur tov al mn andere horloges.
Mooi kwartet welke je mooi gepimpt hebt met bijpassende banden
Catawiki , benieuwd waar die uitkomt
De blauwe al boven 600
dat was precies de gene waar ik aan moest denken maar kon hem niet vinden thx.
2 great minds think alike
Top kwartet! Wat mij betreft heb je van elke lijn de twee mooiste uitgekozen . Veel plezier met je bioceramische hommages.