Dat valt idd reuze mee. Hopelijk over 2 maanden eens proberen voor de Oranje😅
Die verwachting had ik bij de Moonswatch ook (al heel lang), maar nog steeds vind je ze niet of nauwelijks onder de retailprijs, valt me tegen!
Is de moonswatch niet populairder?
In de basis zou ik zeggen van wel inderdaad, in ieder geval bekender bij het generale publiek. Ook verwacht ik dat ze promotioneel meer op de Moonswatch in hebben gezet, maar dat is slechts mijn impressie. Ik proef bij de Blancpain niet zo een enorme hype als voorheen bij de Moonswatch.
Uiteindelijk zal de tijd het uitwijzen.
Nice , de Pacific Ocean is ook mijn favoriet👍🏻
Vandaag in Kopenhagen enkel de Pacific om te passen. Ze gaven aan elke ochtend een aantal exemplaren te hebben waar dan een wachtrij voor de winkel voor staat.
Ook nu stonden er nog twee beveiligers voor de deur.
Mariska is wel blij met de Saturnus die op voorraad was. Alle MoonSwatches behalve de Neptunus, Moon en Mercury waren op voorraad.
Leuke set!
Welke draag je nu het meest?
Was deze hier al gepost?
Grappig stukje, jammer weer dat ze het klokjes noemen. Onderin staat nog, foutje gezien, mail ons. Maar die moeite ga ik niet nemen aangezien ze dat toch niet gaan snappen
Ik ga mee!
Lekker bezig Cihan. Gefeliciteerd met je twee gehypte NA’s Benieuwd hoe lang ze bij je blijven?
Dat is altijd de vraag haha, maar als Swatch elk jaar een ander merk binnen de gelederen gaat hypen: zou natuurlijk wel leuk zijn om daar een verzameling van te hebben
Best een leuke suggestie en voegt ook andere kleuren en uitstraling toe aan jouw collectie
Momenteel de neptune, omdat ik die net heb.
Maar de mercury heeft al het meeste draagtijd gekregen.
Das logisch, is een ETA 2842 uurwerk.
Wat mij, nog meer dan het wegwerp-aspect, tegen staat is dat het horloge niet gereguleerd kan worden. Zijn er al eigenaren die wat info over de dagelijkse afwijking van hun BxS horloge(s) hebben…?