Interessant! Kun je een linkje sturen naar het artikel?
Gevonden:
Interessant! Kun je een linkje sturen naar het artikel?
Gevonden:
Heeft Swatch zijn hand overspeelt? De scalpers in ieder geval wel. Lijkt er op dat het merendeel de hele nacht in de rij heeft gestaan voor 10 euro winst.
I know, maar toch. Een Swatch hè
Minus: benzine voor je brommertje. Dan heb je precies € 0 per uur verdiend. Heerlijk.
Volgens mij zijn ze bij Swatch en BP extreem tevreden, daar wordt op de tafels gedanst van vreugde. Een merk, dat totaal onbekend is, op zo een korte tijd onder de aandacht brengen en er toch weer geld aan verdienen. Wie doet het hen na? Overal, ook op niet horlogeforums, wordt er over gesproken! En idd, er is kritiek maar op wat of wie is er dat niet?
Maar toch wachtrijen? Die waren er over heel de wereld en wat nu binnen komt is de dag zelf weg. Ik wil er ook graag 2, zal dus nog wat moeten wachten.
Singapore, Malaysia, Hong Kong en nog zo een paar van die landen, allemaal belanghebbenden in die ‘publicatie’ waar je naar verwijst.
Toeval of niet? Swatch is een procedure gestart tegen één van hun broodheren.
Poeh lang verhaal hoor.
Ik ben niet zo enorm onder de indruk, de Sistem51 is een wegwerpartikel en of de kast überhaupt open kan zonder hem te slopen is onbekend. In deze tijd kan dat beter vanuit sustainability oogpunt.
De rijen voor de deur zijn voor een groot deel scalpers die de boodschap nog niet hebben gekregen. Binnen een week stond vandaag de eerste op MP voor list. Alle over the top vraagprijzen zijn veranderd in “bieden”. Dat vind ik prima nieuws, er is duidelijk een betere balans tussen vraag en aanbod en dat maakt dat iedereen die hem voor zichzelf wil hem vlotjes zal hebben.
Voor de rest is marketing psychologie en geen wetenschap. Waarom je publicatie tussen aanhalingstekens zet is voor mij niet duidelijk. En conspiracy theoriën over Aziatische landen die mij onbekende belangen zouden hebben om Swatch onderuit te halen… voor mij klinkt dat allemaal enorm vergezocht.
De moonswatch is een heel leuk ding en de lancering een dol succes. De BxS is voor mij minder geslaagd. Voor de rest moet iedereen er vooral een kopen. Tenslotte vlieg ik de hele wereld over en daar kun je vanuit sustainability ook van alles van vinden.
Groetjes
Zie ze echt nog niet voor de list staan hoor!
Catawiki veiling in progress toch?
Nope. Deze was gewoon rechtstreeks van de eigenaar (die mij hem ook al voor 450 had aangeboden).
Nu 15 uur later zal hij wel verkocht zijn denk ik.
Dit gaat de goede kant op!
Heb er net ook een aangeboden gekregen voor 50 boven list. Die no rad. Toch niet de minst populaire. Denk dat je inderdaad alles over een week voor list kan krijgen.
een klein beetje boven list zou ik niet eens erg vinden, als dat betekend dat ik hem niet zelf in AMS moet halen
Als je als bedrijf pride watches gaat verkopen in een moslim land met wetgeving die dit verbiedt, moet je er niet raar van opkijken als de producten in beslag worden genomen imo.
Tuurlijk vind ik ook iets van dergelijke wetgeving, echter… niet mijn land, niet mijn wetten. Dat multinationals zich verheven voelen tot lokale wetgeving vind ik misschien nog wel schokkender dan de wetgeving zelf.
Maargoed. Terug naar BB x Swatch
Dit is toch wel echt leuk zo. Gefeliciteerd met de twee nieuwe aanwinsten
Dat wordt gewoon 22 mm.
Ja best, en wie schroeft ‘gewoon’ ff die bars eruit om de band erop te kunnen zetten (zonder dat dat biokeramiek beschadigt)?
Zijn daar al filmpjes van verschenen c.q. forumleden die dat zelf al hebben geprobeerd?
Toch vind ik dit wel apart, is er geen enkele eigenaar die een serieuze poging heeft ondernomen met een kastopenener?
Een kastopener, tenzij je een verfblikopener bedoelt, gaat zowiezo niet werken. De caseback is een snap-in. Naar verluidt in de eerste serie verlijmd om de waterdichtheid te garanderen. De uitsparingen in de caseback zijn voor de sier. Een soort nep-uitlaten op je Mercedes…