Blancpain x Swatch

:rofl::rofl::rofl: ieder zijn ding, voor mij is dit hele project en ook het vorige een grote nep. Maar als men dit leuk vindt, veel plezier ermee :+1:.

3 likes

Laten we hopen dat het bij 10 euro blijft omg wat een armoe.

2 likes

Hebben we al een goede schatting van wie de volgende uit de Swatch rij is die in de uitverkoop gaat ?

Twee 0.9 mm imbussleuteltjes dacht ik in deze draad gelezen te hebben…

8 likes

Morgen komt het setje schroevendraaiers binnen, dus dan ga ik maar ns aan de slag:

CNS bandje in 20mm is ook best prima :ok_hand:

14 likes

De scalpers hebben gegokt en verloren. Nu komen er wel vaker nieuwe Swatch modellen die niet boven retail doorverkocht worden hor😜

4 likes

X-post

23 likes

Bandje net iets te smal?
Verder wel een goede kleur.

1 like

Klopt helemaal, is 20mm en 22mm is onderweg dus even kijken of dat gaat passen (lug width is 21.5mm begreep ik) :ok_hand:

1 like

:star_struck:

7 likes

Nog eentje die wakker is geworden. Voor wie geen zin heeft om naar Amsterdam te rijden :wink:

2 likes

ze zakken lekker.

1 like

Minus alle kosten :joy:

1 like

Ik wil er al geen meer.

3 likes

En over 20 dagen gaan ze ze allemaal nog net binnen de retour termijn terug brengen naar de PC.

Heb al jaren enkele sistem51 uurwerken in diverse swatches in mijn verzameling. Afwijking die ik ervaar is + 2 a 3 seconden per dag.
Heb servicebare / regelbare uurwerken die slechter presteren in de verzameling.

Dit uurwerk is inmiddels alweer ruim 10 jaar op de markt dus voldoende info (ook op dit forum) vrij verkrijgbaar :wink:

4 likes

Hoe komen ze in godsnaam aan 91m WR zonder ingeschroefde kroon en met een doorzichtige achterkant in een plastieken kast?

De Moonswatch viel uit elkaar als hij blootgesteld werd aan het koude harde vacuum van de ruimte, sorry atmosfeer van de aarde, maar deze zou 91m WR hebben? Geloof er niks van.

Dan hoop ik maar dat die ‘ik ben nat’ aanduiding in de Arctic wel werkt … :slight_smile:

Ja, dat gevoel bekruipt mij ook. Had van de week in een balorige bui op een nieuwe Mission to the Moon geboden - winkelprijs + 2 tientjes.
Maar heb er gewoon geen belangstelling meer in.
Ik denk dat die BxS ook al overgewaaid is…

1 like

Mijn enthousiasme is ook aardig bekoeld afgelopen week.

2 likes