Me dunkt, haha. Totaal zinloos, dit.
Wow… voor minder dan €2500 zoveel risico nemen en schade aanrichten. Why?
Voor het display kistje waar ze in staan
Haha nee gekkigheid, echt kansloos dit…
Dit is toch ook gebeurd met de Moonswatch? Zelfs op opsporing verzocht geweest destijds
Durf nu helemaal niet meer binnen te lopen…
Krijg er een beetje een Lego gevoel bij
Lego = Legend!
Ik snap de scepsis totaal. Sterker nog, ik heb zelf op basis van foto’s destijds aangegeven dat het voor mij een ‘njet’ was. Ik denk dat in real life heel veel HFers dit een geinig horloge zullen vinden. Voor alle duidelijkheid: het is geen Blancpain Fifty Fathoms, dus verwacht dat dan ook niet
Staat ook prachtig… Waar heb je de tool besteld om de banden te wisselen?
Amazon!
Wera 2054 elektronica zeskantschroevendraaier, Hex-Plus, 0,9 x 40 mm, 05118062001 https://amzn.eu/d/cdSzrUL
Tip: bestel 2 stuks want je moet tegelijkertijd draaien aan beide zijden
I know thanks voor de tip
Dank! Maar als ik (iemand) nu ga is die er zodadelijk toch niet meer, ben ik bang toch jammer dat die dingen zo moeilijk en alleen daar verkrijgbaar zijn
Inderdaad vorige week in Zwitserland geweest bij twee winkels beide niks, en dan hier wel geluk. Gewoon proberen als je er toch bent.
Ik kom alleen nooit in Amsterdam mocht ik er toch zijn ga ik wel even kijken maar zie niet in dat dat in de nabije toekomst gaat gebeuren
ik hou het blauwe gedeelte wel in de gaten voor zo’n groen ding. Vroeger of later zullen ze daar toch wel eens komen?
Proficiat met je nieuwe aanwinst! Heel tof.