Blancpain x Swatch

Me dunkt, haha. Totaal zinloos, dit.

1 like

Wow… voor minder dan €2500 zoveel risico nemen en schade aanrichten. Why?

1 like

Voor het display kistje waar ze in staan :crazy_face:
Haha nee gekkigheid, echt kansloos dit…

1 like

Dit is toch ook gebeurd met de Moonswatch? Zelfs op opsporing verzocht geweest destijds

Durf nu helemaal niet meer binnen te lopen…

Krijg er een beetje een Lego gevoel bij :sunglasses:

2 likes

Lego = Legend!

Ik snap de scepsis totaal. Sterker nog, ik heb zelf op basis van foto’s destijds aangegeven dat het voor mij een ‘njet’ was. Ik denk dat in real life heel veel HFers dit een geinig horloge zullen vinden. Voor alle duidelijkheid: het is geen Blancpain Fifty Fathoms, dus verwacht dat dan ook niet :wink:

2 likes

Staat ook prachtig… Waar heb je de tool besteld om de banden te wisselen?

1 like

Amazon!
Wera 2054 elektronica zeskantschroevendraaier, Hex-Plus, 0,9 x 40 mm, 05118062001 https://amzn.eu/d/cdSzrUL

2 likes

:pray::pray:

1 like

Tip: bestel 2 stuks want je moet tegelijkertijd draaien aan beide zijden :wink:

3 likes

I know thanks voor de tip :+1:

1 like

Net opgepikt in Amsterdam.
Was ook nog een groene beschikbaar.

5 likes

Dank! Maar als ik (iemand) nu ga is die er zodadelijk toch niet meer, ben ik bang :grimacing::joy: toch jammer dat die dingen zo moeilijk en alleen daar verkrijgbaar zijn :man_shrugging:

1 like

Inderdaad vorige week in Zwitserland geweest bij twee winkels beide niks, en dan hier wel geluk. Gewoon proberen als je er toch bent.

1 like

Ik vanochtend deze. Stond toch nog 10 man in de rij. Arctic was helaas niet geleverd

22 likes

Kleur past niet echt maar de navy zit op de fxd in de kluis. Nu lichtgrijze besteld. Zit echt top!

14 likes

Ik kom alleen nooit in Amsterdam :grimacing: mocht ik er toch zijn ga ik wel even kijken maar zie niet in dat dat in de nabije toekomst gaat gebeuren :joy: ik hou het blauwe gedeelte wel in de gaten voor zo’n groen ding. Vroeger of later zullen ze daar toch wel eens komen? :man_shrugging:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Heel tof.

1 like