Blancpain x Swatch

Nog 1x oranje 1x groen en wat geel beschikbaar

Mankey hook? Staat goed!

Gr, Vigorelli

Jeps!

1 like

No Rads :radioactive: :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Nu je het zegt; vreemd eigenlijk

1 like

17 likes

Al wat meer bekend over de beschikbaarheid? Ik was er vorige week, toen waren de Antlantic en de Arctic niet voorradig. De vraagstelling van de verkoper deed me wel vermoeden dat er nog wat andere versies waren, maar daar was ik niet in geïnteresseerd. Ik was er rond 12:00. De verkoper gaf wel aan dat de elke dag/om de dag nieuwe voorraden binnen krijgen, en dat het handig is om met openingstijd al aanwezig te zijn.

Ik moet regelmatig naar het VU-MC (om de hoek), want helaas gediagnosticeerd met kanker (maar dat even off-topic), dus kleine moeite even langs te rijden. Al is parkeren wel echt een drama daar…

2 likes

Amsterdam had gisteren de gele op voorraad. En oh ja; ook de Mission to the Moon. Er kwamen niet zoveel mensen meer langs als in het begin merkte de verkoopster op. :joy:

1 like

Ok. Ben echt specifiek op zoek naar de Antlantic. In eerste instantie dacht ik wel bereid te zijn wat extra te betalen, maar bij nader inzien stuit me dat wel tegen de borst; ik wil in die zin niet meewerken aan de hype. Ik vind het een mooi horloge en zou hem graag willen hebben, maar wel gewoon voor wat het product kost in de winkel.

Ik probeer het tzt wel weer een keer.

2 likes

Vanochtend in Amsterdam

20 likes

Stiekem beetje jaloers; hoop ook de Atlantic snel te kunnen scoren!

1 like

Deze morgen in Brussel alles op voorraad buiten de groene versie

2 likes

Oei, weinig hype.

1 like

Er stond wel een rij van 6 man voor opening, dus toch redelijke hype lijkt me

Hoe dan. Bandjes beschikbaar oke maar zelfs al replica’s op Ali? (Snel)

Dat verbaast je toch niet? En voor de prijs die het waard is.

2 likes

Heel plan om vandaag (op tijd) naar Swatch te gaan, eindig je met griep in bed…

2 likes

Beterschap!

Beterschap

Hier de Atlantic onderweg… :sunglasses:

16 likes