Blancpain x Swatch

Veel beter dan nato imo

15 likes

Exact! Maar… draag je de (Ali) Tropic altijd andersom?

1 like

Yes

1 like

Absoluut!

1 like

Is er al een hap uit je linker onder lug :grimacing:?

3 likes

Ja ben niet echt handig :pensive: stoort gelukkig niet al te veel. Scherp :+1:t2:

2 likes

Weet je hoe het is gebeurd…bandenwissel lijkt mij…uitgeschoten?

Ja bij het wisselen idd. Ben lomp en koppig dus wou het zelf doen.

2 likes

Even bio-welden, zie je er niks meer van

6 likes

Eroverheen plassen?

5 likes

Marktplaats gaat sneller en goedkoper dan Amsterdam:

17 likes

:rofl:

1 like

Heel mooi, proficiat, maar wees eens niet lui en post een andere foto. Deze heb ik al net geliked in wat dragen wij. :smile:

Had niet gehoeven, hoor :man_shrugging: :wink:

Maar goed; dit horloge als geintje gekocht omdat ik het gevoel had dat het bij een stropdas van mij zou passen. Geen perfecte match maar niet slecht:

13 likes

It’s a match! :joy::+1:

Morgen komt mijn Atlantic binnen…ben toch wel erg benieuwd.

2 likes

Het eerste wat mij eigenlijk (positief) opviel was het bandje; ik heb een week de Moonswatch swifter in huis gehad, en na 1 minuut wilde ik het bandje daarvan ritueel verbranden. Het bandje van deze is zowaar best comfortabel en zacht!

Het horloge heb ik nog niet goed genoeg naar kunnen kijken om er iets zinnigs over te zeggen, eigenlijk.

2 likes

Klinkt goed vwb de nato. Helaas gaat die er bij mij waarschijnlijk meteen van af. Het horloge is al relatief dik en dan nog een nato eronder wordt mij teveel.

3 likes

Een perfect voorbeeld dat je je niet altijd door je gevoel moet laten leiden.

Sorry, ik vind het echt geen porum bij elkaar.

2 likes

Het is geen kleine jongen maar ik vind het persoonlijk wel okee zo, moet ik zeggen :man_shrugging:

Dat gezegd hebbende, als iemand een goed bandje wil aanraden voor de indian mag dat altijd :slight_smile:

2 likes

Maar vind je het niet mooi? Of vind je het niet passen?