Wow, fashion queen you, knap, well done. Dikke like alweer (en likes hoort erbij he, graag zelfs)
Nogmaals, goede keuze, ik wil die ook maar gewoon aan de normale verkoopprijs. En de Altlantic ook.
Ik zou met de auto naar AMS moeten, iets waar ik eigenlijk geen tijd voor heb. Kosten benzine/auto/parkeren…? Zal niet weinig zijn. Nu voor 425 in huis. Ik schat in dat ik goedkoper uit ben geweest op deze manier
Absoluut, maar ik moet naar Brussel en dat is niet zo ver van waar mijn moeder woont. Ik wacht nog een paar maanden en dan sla ik toe.
Klinkt als een mooi plan. En even wachten kan ook geen kwaad, natuurlijk
Dat…of je stuurt mij tzt een berichtje…
Lees: over een week
De combi van een stropdas in een ‘gewaagde’ kleur en een groot keramisch horloge in deze kleur en op zo’n enorme nato band vind ik (smaak/mening dus) echt potsierlijk. Clownesk zelfs.
Zeker als ik bedenk dat je bij die stropdas en BxS ook nog een overhemd zult aantrekken…
Die kans bestaat zeker…in dit geval.
Snap ik wel, geloof ik.
Is het feit dat iedereen op werk met iets van deze kleur groen in zijn/haar kleding loopt, en het feit dat deze kleur veel terugkomt op mijn werkplek een iets verzachtende omstandigheid?
Hahaha, eerder een gegronde reden om naar een andere werkkring op zoek te gaan!
Doe vooral wat je zelf fraai vindt. Ik (maar wie ben ik) zou me er in ieder geval niet aan wagen…
Transavia?
ja dat is geen optie, helaas/gelukkig
Ik ga het proberen, en kijken hoe het bevalt. Mogelijk dat het horloge moet wijken. De stropdas kom ik niet van af
Correct.
Ik vermoed dat jij een kranige zestiger bent?
Dank maar nee; hoop ik wel ooit te worden
Qua zuurtegraad ben je er in ieder geval , telt dat ook ?
Ik heb slechter om de pols gehad
Ach, laat hem en iedereen lekker een mening hebben, joh. Is alleen maar mooi, die verschillende meningen. Op z’n minst is de liefde voor horloges iets wat we allen delen.
Groen is niets voor @hondersotto, blijkbaar. Misschien dat roze dan wel iets is?
Dit dus. Doe lekker wat je zelf wilt, zolang ik die combi maar niet hoef te dragen (of te zien ).
…en binnen. Wat een superleuk ding zeg! Vooral op de meegeleverde rubber band. Thx @StephanS1985
Behoorlijk gepriegel met 2x torx gelijktijdig én zorgen je de kast niet beschadigd…maar dat is gelukt.