Hadden ze bij Rolex gehoord. Vonden ze zelf ook wel interessant.
Denk dat vooral omdat Driessen een hele chille zaak is en die niet zo moeilijk doen erover.
Sowieso moeten zij ook stoppen met Omega zoals alle lokale juweliers.
Dus nu wellicht ook meer schijt aan!
Maar bij mijn vorige aankoop daar drie jaar terug was het net zo, alles mee tot aan elke plastiekje of whatever
Ik kreeg ook de hangtag niet mee. Ik wist van te voren dat ik deze niet mee kreeg, maar wat is hier de reden van?
Het blijft een gok, maar ik denk dat ze als merk niet willen dat nieuwe aankopen, die erg gewild zijn, meteen rechtstreeks worden doorverkocht. Als de hangtag erbij zit, lijkt het niet gedragen. Al het plastic wordt ook verwijderd. Dat is iets wat vorig jaar in werking werd gesteld, want van de Silver Snoopy 50th (maart 2022) heb ik alles ontvangen. Drie maanden later met de 321 niets meer, van dezelfde boutique. Mocht niet meer van het upper management.
Bij mijn lokale Omega AD (inmiddels ex) kreeg ik ook altijd alles mee als ik dat vantevoren aangaf.
Kan ook zijn dat prijskaartjes niet handig zijn als je als merk het een paar keer per jaar verhoogd
Jammer dat we straks alleen nog maar bij de arrogante grootmachten terecht kunnen en niet meer bij de lokale dealers…
Driessen heeft nog wat speedy saffiers en sea masters voor leuke prijzen maar op is op.
Oktober = borstkanker-maand, en dit is een speciale uitgave van Wolbrook waarvan het geld naar een Franse borstkanker-informatie en -onderzoeks organisatie gaat
Heftig kleurtje maar ik vind het stiekem ook gewoon wel tof staan
Super initiatief Respect!
Toch maak ik liever gewoon geld naar ze over, zonder voor paal te hoeven lopen met zo’n Barbie bandje. Ik ben trouwens donateur van het KWF.
Moet het rubber zijn, dan liever een saaie grijze Tropic.
Speedy Tuesday, ben eindelijk gezwicht voor een OEM vouwsluiting (dank @Floris155) ondanks dat het een rib uit mijn lijf kostte;
… maar het maakt het wel helemaal af! Niks. Eer aan doen, nooit meer bandjes wisselen! Dit is een fantastische combo!
Tnx, zal in de zomer wel nog steeds een GGB velcro strap dragen en een enkele keer de flatlink uit de la trekken.
Ik draag op zo goed als alles een vouwsluiting (behalve een Panerai en een Zenith A386 RG > sluiting kost 2.4k), zelfs een Zenith vouwsluiting op mijn Seamaster trilogy aangezien het bandje daarvoor bedoeld was.
Iemand hier eravring met de Uncle Seiko US1450 President Bracelet?
Heb een 3573.50 incoming een vindt dit wel leuk om eens te proberen.
Van mij hoef je het niet te dragen, hoor. En die grijze is ook tof, inderdaad Maar ik heb nu drie dagen in oktober gewerkt, ik ben geen prediker en begin er zelf niet over, maar toch al één collega die tóch maar naar de huisarts gaat, morgen. Als iemand die zijn vrouw aan borstkanker heeft verloren draag ik het met trots
Gefeliciteerd! Geniet ervan