Een prima strap van GGB, draagt heerlijk.
Ja dat is in de zomer of met sportievere activiteiten wel echt mijn go to bandje. Traploos te verstellen en geen staal op de huid, inderdaad super comfortabel!
Omdat ik binnenkort vrienden in de VS bezoek heb ik ook dit bandje via daar besteld om te proberen. Vind het design en de moeite om het zo na te maken wel geinig, maar ben benieuwd naar de afwerking en het comfort.
Wil je hiermee ophouden svp?
Briljant horloge! Ik geniet enorm van de mijne.
Daar ga je ongetwijfeld heel blij mee zijn. Gefeliciteerd!
(Belachelijke doos zit er toch bij…)
Van harte met deze mooie Speedy!
De Speedy is momenteel mijn enige horloge, maar heb sindsdien totaal geen behoefte meer aan andere horloges. Echt fantastisch is ie!
Even uit nieuwsgierigheid… wat zit er in dat kleine witte doosje?
Lijkt me de witte pen, don’t ask me how I know.
Yes de omega pen.
gewoon de nieuwe band los aanschaffen. Past er prima op.
edit: nvm, er was al iemand eerder met dit briljante idee. Ik vond het btw wel elke cent waard. (kon de nieuwe niet doen ivm aparte plaat die ik er in heb die niet in de 3861 past.)
Top horloge, zeker op de hierboven aangeraden nieuwe bracelet. Deze monstraps aansluitende hybrid ook wel leuk voor de afwisseling.
Zou deze zo als enige horloge kunnen dragen. Doe het niet, maar hypothetisch zou het kunnen 🥹
Dat is een mooi bandje!
Ik doe niet anders, omdat het momenteel mijn enige horloge is, maar het is zeker geen straf
Sterker nog, ik heb een soort van rust over me heen gekregen… maar dat komt waarschijnlijk ook doordat de Speedy mijn grail is
Ik zat te denken om misschien een paar minder gedragen horloges te gaan verkopen. Na een kwartier kreeg ik bijna een paniekaanval. Conclusie: Alles blijft.
wat is dat voor Speedmaster met de minuten op de ring??