Vet hoor. Zo een tripje
Deze is echt zo mooi die Ultraman
Ik geniet nog steeds van de pro. Soms zou ik wel willen upgrade naar de nieuwe versie maar dat deze uit het geboortejaar van mn zoontje komt is een stuk leuker. Dus helaas geen speedy met nieuwe band voor mij.
Ach het is toch echt een horloge voor veel verschillende bandjes.
Of… deze alvast in de kluis bewaren voor je zoon en zelf een nieuwe Speedy aanschaffen
Volgens mij heb ik het niet hier geplaatst. Maar er gaan alweer geruchten rond dat Omega “ooit” weer naar limited editions gaat. Ik kan het mij eigenlijk niet voorstellen, want met de enorme vraag naar de special editions (die met heel veel geduld wel te krijgen zijn) zou een limited edition te weinig voorzien in de vraag. Tenzij je er 25000 van maakt natuurlijk…
Dan bestel je toch alleen de nieuwe band? Dan ben je al aardig op weg. Past prima!
Daar kan ik me niet toe zetten. Veel geld voor wen stukje staal
Haha ja die luxe heb ik niet
Dat vind ik ook van mijn auto, maar staat ook gewoon voor de deur. Alhoewel…Volvo….dat is dan meer een MoonSwatch met al dat plastic.
Haha welke auto niet tegenwoordig.
Ik doe het nu met een uncle straps stalen band.
En toch gaat er niets boven orgineel Omega!
Net de nieuwe sluiting binnen, voor mijn 16mm croco band.
Ik heb ook recent de OEM sluiting aangeschaft, leren bandje zal nooit OEM worden aangezien er goedkoper en mooier aftermarket aan te komen is;
Straps wisselen… ik blijf maar twijfelen. Ik heb de perfecte sailcloth strap. Het staat ook heel tof… maar die stalen band blijft gewoon heel erg fijn!
Resultaat is dat de stalen band er nu nog steeds op zit haha. Ik wilde eigenlijk nog een mooie leren band kopen met Omega gesp, maar ik denk dat ik die in de praktijk bijna nooit ga gebruiken.
Ik heb van alles geprobeerd op mijn 3 Omegas. Uiteindelijk zit alles weer op zijn oem bracelets en heb ik een kapitaal aan banden over.
Dat wil ik dus ook voorkomen
Nog nooit van die uitvoering gehoord maar dat is inderdaad wel belachelijk zeg, wat een kitsch.
Bizar mooi die ultra!!
Wannneer je tot laat aan het werk bent en opeens ziet dat het licht van je scherm wel erg mooi op je Speedy valt.