Gefeliciteerd. Topper
Een remake van een bezel die door Omega aan de NASA is voorgesteld in het Alaska project. Beter afleesbaar en je hebt niks aan een tachymeter als je met +20.000 Km/u rondzweeft daarboven😄 en er zijn geen kilometerpaaltjes om op te timen. Duidelijke minuten zijn dan handiger.
Hier Al Worden die hem uitprobeerde

maar ik vind het ook mooi staan ! edit : zelfbouw dus want nog leuker dan een gewone Speedmaster is er een die je zelf naar wens maakt. De bezel is hier te krijgen
En daarnaast zijn er nog andere bezels via Lewis watchco te verkrijgen;
Thnx erg blij mee
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Gefeliciteerd! Wat is dat doosje in het midden? Is dat hoe ze tegenwoordig de horloges versturen in plaats van die blister packs (transparante doosjes waar alles op de grond flikkert als je het verkeert opent)?
Op OF had ik ze al voorbij zien komen begin van het jaar:
Klopt!
We hebben hem vers uit de coffin doos uitgepakt
Ziet er mooi uit! Krijg je deze nu wel gewoon mee? Bij boutiques doen/deden ze er vaak moeilijk over. Bij mijn 321 kreeg ik de hangtag en blisterpack niet meer mee. Onzin natuurlijk.
Hadden ze bij Rolex gehoord. Vonden ze zelf ook wel interessant.
Denk dat vooral omdat Driessen een hele chille zaak is en die niet zo moeilijk doen erover.
Sowieso moeten zij ook stoppen met Omega zoals alle lokale juweliers.
Dus nu wellicht ook meer schijt aan!
Maar bij mijn vorige aankoop daar drie jaar terug was het net zo, alles mee tot aan elke plastiekje of whatever
Ik kreeg ook de hangtag niet mee. Ik wist van te voren dat ik deze niet mee kreeg, maar wat is hier de reden van?
Het blijft een gok, maar ik denk dat ze als merk niet willen dat nieuwe aankopen, die erg gewild zijn, meteen rechtstreeks worden doorverkocht. Als de hangtag erbij zit, lijkt het niet gedragen. Al het plastic wordt ook verwijderd. Dat is iets wat vorig jaar in werking werd gesteld, want van de Silver Snoopy 50th (maart 2022) heb ik alles ontvangen. Drie maanden later met de 321 niets meer, van dezelfde boutique. Mocht niet meer van het upper management.
Bij mijn lokale Omega AD (inmiddels ex) kreeg ik ook altijd alles mee als ik dat vantevoren aangaf.
Kan ook zijn dat prijskaartjes niet handig zijn als je als merk het een paar keer per jaar verhoogd
Jammer dat we straks alleen nog maar bij de arrogante grootmachten terecht kunnen en niet meer bij de lokale dealers…
Driessen heeft nog wat speedy saffiers en sea masters voor leuke prijzen maar op is op.
Oktober = borstkanker-maand, en dit is een speciale uitgave van Wolbrook waarvan het geld naar een Franse borstkanker-informatie en -onderzoeks organisatie gaat
Heftig kleurtje maar ik vind het stiekem ook gewoon wel tof staan
Super initiatief Respect!
Toch maak ik liever gewoon geld naar ze over, zonder voor paal te hoeven lopen met zo’n Barbie bandje. Ik ben trouwens donateur van het KWF.
Moet het rubber zijn, dan liever een saaie grijze Tropic.
Speedy Tuesday, ben eindelijk gezwicht voor een OEM vouwsluiting (dank @Floris155) ondanks dat het een rib uit mijn lijf kostte;