Speedmaster only IV

… maar het maakt het wel helemaal af! Niks. Eer aan doen, nooit meer bandjes wisselen! Dit is een fantastische combo!

2 likes

Tnx, zal in de zomer wel nog steeds een GGB velcro strap dragen en een enkele keer de flatlink uit de la trekken.

2 likes

Ik draag op zo goed als alles een vouwsluiting (behalve een Panerai en een Zenith A386 RG > sluiting kost 2.4k), zelfs een Zenith vouwsluiting op mijn Seamaster trilogy aangezien het bandje daarvoor bedoeld was.

Iemand hier eravring met de Uncle Seiko US1450 President Bracelet?

Heb een 3573.50 incoming een vindt dit wel leuk om eens te proberen.

4 likes

19 likes

Van mij hoef je het niet te dragen, hoor. En die grijze is ook tof, inderdaad :ok_hand: Maar ik heb nu drie dagen in oktober gewerkt, ik ben geen prediker en begin er zelf niet over, maar toch al één collega die tóch maar naar de huisarts gaat, morgen. Als iemand die zijn vrouw aan borstkanker heeft verloren draag ik het met trots :slight_smile:

31 likes

Deze vandaag op Tuesday aan de pols…:blush:

11 likes

Gefeliciteerd! Geniet ervan :slight_smile:

Mooi tijdstip voor een foto’tje.
Nog even op leer. Als het goed is bijna de flatlink van Uncle binnen.

7 likes

Vorige week de nieuwe clasp besteld voor mijn 3861 en hij was nu al binnen. Helemaal af zo!

17 likes

Yes die is top! Goede kwaliteit en de 1450 is de mooiste stalen band voor de Speedy imo. Heb hem verkocht aan @Myspeedyworld omdat ikzelf nu een OEM 1450 heb.

11 likes

Mijn all time favorite:

15 likes

Ja, ik heb er eentje gehad. Leuk voor de prijs, maar te blikkerig, en met een te hoog aftermarket gehalte, om op horloges uit deze (Speedy)
prijsklasse te zetten. Zelfde voor de Forstner versie. Ook die heb ik geprobeerd, en weer snel doorverkocht :grinning_face_with_smiling_eyes:
Let op: Dit is slechts mijn mening. Er zijn hele volksstammen hier op het forum die het daar niet mee eens zijn.
Foto’s (zonder foto is het nl nooit gebeurd). Ik had er nog wel een Omega achtig sluitinkje op gezet

Maar ja, er zijn ook veel forumleden, die de schroefjes van hun nieuwe 10k Rolex vernaggelen met een Ali schroevedraaiertje, omdat een perfect passende Bergeon al snel 2 tientjes kost :joy:

Ik zou lekker even doorsparen, en een originele Omega band uit de huidige collectie kiezen. Veeeeeeel beter, en mooier. Ook dat is slechts een mening.

5 likes

zijn die los te bestellen? zo ja wat kosten die en passen die op een oudere speedy?

1 like

De nieuwe band van de SS 3861 past, de flatlink van de A11 50SS niet zonder aanpassingen.

1 like

Ik heb de Seamaster Trilogy waar een stalen band af-fabriek erbij zit maar die heeft geen taper en de sluiting is ook nog eens bulky dus die heb ik in de doos liggen. Heb ook een US 1035 met zo’n Omega sluiting uit Canada via E-bay gevonden.

1 like

Ja, ze passen, en ja, ze zijn gewoon los te bestellen.
Ikzelf heb iets te veel betaald, maar gun deze Juwelier ook iets (goede zaak nl)

1 like

Die prachtige milanaise past ook :grinning:

Van de Seamaster Bond 60th?

1 like

Ja precies