Die witte is wel leuk!
Geen hype in the States?
Het lijkt van niet.
Hier ook niet echt toch? Vind het zelf allemaal wel meevallen en bijna altijd wel wat op voorraad hier!
Ik heb tot nu toe dan steeds pech gehad.
Ja dat denk ik dan ook. Ik ben al twee keer random in de PCH geweest (voor een Mercury MoonSwatch) Waren toen beide keren wat BP’s op voorraad. Verschillende kleuren al gepast… Heb echter geen interesse in deze BP…
De Blancpain Fifty Fathoms heeft iets magisch, althans voor mij toch.
De Swatch-Blancpain heeft dat dus niet.
Wat zijn de ervaringen met de autonome van de Sistem51 ? Haalt deze de beloofde 90 uur?
Hoeveel omhalen zijn nodig om deze volledig opgewonden te krijgen?
Er stond absoluut geen rij voor de winkel op Times Square. 6 verkopers stonden gezellig met elkaar te kletsen toen ik binnenkwam rond 2PM. Er liepen misschien 5 klanten binnen. Dus ik vermoed dat de hype er niet is (geweest).
Er staat een mooie Atlantic in het blauw…
Ben er ook bang voor. De Moonswatch was natuurlijk echt iets nieuws en kwam ongeveer als donderslag bij heldere hemel. De BP Swatch borduurt alleen voort op de Moonswatch hype.
Ik zie ze al onder list in het blauw. De magie heeft dit keer veel minder gewerkt helaas. Niet dat ik er het geld voor over zou hebben maar het is toch wel een leuk horloge.
Heel lekker deze, goeie timing voor een release ook, zo met de zomer voor de deur.
Ik wil 'm!
Ja eindelijk een volwassen kleur
Maar ja 400 euro voor een niet servicebare watch tho…
Wat zijn de levensverwachtingen van zo’n system 51?
Het is in ieder geval wel de mooiste van het stel. De foto’s zijn altijd mooier dan wanneer je ‘m bij Swatch ziet. Ben benieuwd!
Prachtig, lijkt wel een echte zo in het zwart!
Like it!