Vette kleur! Ik wilde graag de blauwe maar nu twijfel ik……
Hoe draagt het horloge eigenlijk? Ik heb een vrij kleine pols (16,5cm)
Vette kleur! Ik wilde graag de blauwe maar nu twijfel ik……
Hoe draagt het horloge eigenlijk? Ik heb een vrij kleine pols (16,5cm)
Begreep om en nabij 10 jaar.
Maar serieus 400 euro voor een Swatch dat gaat echt zijn doel voorbij.
Als oud fanboy ben ik na het hele gehype wel aardig afgeknapt.
Mooi, zeker de ‘sunburst’ dial. Vind het wel een wat ‘serieus’ horloge, zo in het zwart. De Swatch collabs zijn in mijn ogen wat meer ‘fun’ horloges voor in de collectie, en daar passen wat vrolijke kleuren bij. Ik denk dat ik de blauwe / oranje nog het leukste vind. Heb er overigens nog geen, vind 400,- voor een ‘fun’ horloge best stevig.
Gek genoeg vind ik het leuk spul, dat Blancpain x Swatch. Op de twintigste ga ik naar de PC Hooft om er eentje op te halen. Ik denk de geel zwarte, de Pacific.
Nou ja 10 jaar voor 400 euro, service na 10 jaar kost je ook wel een paar honderd.
Maar ja om nou iets te kopen wat je na 10 jaar de bak in kan gooien is ook weer zoiets
Is deze limited?
Staat nergens vermeld, dus als je het mij vraagt niet.
Ah top, kijken dan voor het einde van het jaar. Waarschijnlijk tot weer maanden chronisch uitverkocht door " liefhebbers"…want deze zou ik wel willen hebben alleen heb ik geen tijd morgen🥲
Gewoon het blauw in de gaten houden. Daar gaan ze na een paar maanden al onder list weg. De hype rondom deze Swatch is veel sneller ingezakt dan bij de MoonSwatch. Terecht? Geen idee. Ik heb zelf een MoonSwatch en was er snel op uitgekeken, ligt voornamelijk in de horlogedoos. Ik vond de BP Swatches er niet erg spectaculair uitzien voor 400 euro.
Volgens de Hodinkee video niet.
Telefoon, TV, laptop, smartwatch etc die halen de 10 jaar vaak niet eens en als je het uurwerk bij het oud ijzer gooi zie ik het probleem niet. De kast gaat minimaal 400 jaar mee, daar hoef jeje niet druk om te maken.
Precies dit.
Voor de functionaliteit van deze producten heb ik ook geen alternatief maar in tegenstelling tot de Swatch zijn deze producten vaak wel servicable te repareren (hoe beperkt ook).
De Swatch is NIET te repareren en zijn prima alternatieven voorhanden in de vorm van mechanische horloges die wel te servicen zijn.
Het idee van Swatch was ooit … Second Watch met een Quartz uurwerk als additie op een mooi horloge wat je al hebt.
Dit model met deze pricing slaat op dat idee naar mijn mening volledig de plank mis.
Jammer.
Maar dat werkte de laatste jaren niet meer omdat bijna iedereen een smartwatch draagt.
In de Swatch Store in Rotterdam zag je zelden klanten in de winkel.
Totdat…
Het marketing technisch gezien briljante horloge de MoonSwatch als volslagen verassing op de markt kwam. De hype volgde en duurde meer dan een jaar!
De BP Swatch is slechts voortborduren hierop. De hype is uitgewerkt naar mijn mening, ook voor toekomstige modellen.
Voor iets meer dan de helft heb je een Citizen duiker, ik zou wel weten welke ik zou kopen
Aan de ene kant biocereamic gebruiken omdat het milieu vriendelijk zou zijn, en er dan weggooi artikelen mee maken
In tegenstelling tot de andere versies moet ik zeggen dat ik deze toch wel mooi lijk te vinden. Benieuwd of ie in het “echt” ook zo mooi is
Net zo lang als een paar schoenen…
Sketchers of Red Wings?
Ik heb nu de blauwe maar die ruil ik graag in voor deze dus maar te koop gezet hier in het blauwe
Erg gave uitvoering