Blastajp ๐Ÿ‘Œ

Moonwatch only boek verkocht aan JP @blastajp. Heerlijke espresso en nog even naar zijn โ€˜71 Speedy mogen gluren! Fijne vent, dank voor de deal. Aanrader!

1 like

Omega Seamaster bumper verkocht aan JP.
Duidelijke aangename communicatie, snelle betaling kortom de perfecte deal.
Veel plezier ermee, hartelijk dank voor de deal en zeker tot later @blastajp :+1:

Ik heb vorige week een mooie Omega Speedmaster met step dial van JP overgenomen. Het was een korte maar leuke ontmoeting en het horloge voldeed precies aan de beschrijving in de advertentie. JP is een fijne vent en kan ik zeker als (ver)koper aanraden! :+1:

Wie weet tot een volgende keer JP, Matthijs

Mooi horlogeboek van JP @blastajp overgenomen. Nette prijs en vlot contact. Prima ervaring dus!

Horloge aan @blastajp verkocht. Snel tot een overeenkomst gekomen en het geld stond snel op de rekening. Top kerel en zeker een aanrader

Enkele dagen terug een Dan Henry aan Jan Paul verkocht. Prima en snelle communicatie, prettig handelen op die manier.

Mijn Jaeger-Lecoultre horloge aan JP verkocht/geruild.

Leuke deal, vlotte communicatie, alles top! :+1: :+1: :+1:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Mijn โ€œJediโ€ aan @blastajp verkocht. Snelle communicatie via pb en telefoon en de deal was zo beklonken.
Ik hou ervan en wat een verademing tussen de soms ellenlange gesprekken zonder enig resultaat.

Aanrader dus!

Veel plezier met deze โ€œklatserโ€ JP.

1 like