Tja dit is mijn derde Orient Mako. De vorige twee miste ik toch wel. Ik had reeds een blauw en blauwe met een pepsi bezel. Deze moet ik maar houden want het is een hele goede daily beater. Een prachtige matte zwarte wijzerplaat. De opgelegde indices zijn ook heel mooi.Ik zag hem voor een spotprijs en moest hem hebben. Het horloge heeft eigenlijk alle kenmerken die ik mooi vind.

Dit zijn inderdaad leuke horloges. En gelet op de aanschafprijs (als je 'n beetje goed zoekt), kun je er sowieso niet de mist mee ingaan.
Een goede keuze dus! (tu)
Één van de beste koopjes op de markt.
Mooie klok!(tu)
De Oriënt die ik van je over heb genomen bevalt nog steeds uitstekend.
Blijft een fijn horloge.

Tja 3keer is scheepsrecht dus nu niet meer weg doen
Ik vind het trouwens een mooi horloge van harte met deze nieuwe aanwinst
gr Pieter
Kan je geen ongelijk geven. Ik heb mijn Pepsi mako nu bijna een jaar en het is een perfect horloge voor alle mogelijke sportieve en outdoor activiteiten.
GBW
Proficiat met je sportieve klok!
Vind het eigenlijk wel fijn als een horloge ook een dagaanduiding heeft. Wat ik wel jammer vind is een snelverstel drukknop voor de datum. Liever bedien ik die met de kroon.
datum is ook met de kroon, dag is met de knop.
Huh, dat is raar… Als je een horloge draagt, moet je meestal de datum aanpassen De dag loopt gewoon netjes door. Zou verwachten dat voor 't gemak de knop de datum doet verspringen voor februari en de even maanden.
marnix_moed Schreef:
Huh, dat is raar… Als je een horloge draagt,
moet je meestal de datum aanpassen De dag loopt
gewoon netjes door. Zou verwachten dat voor 't
gemak de knop de datum doet verspringen voor
februari en de even maanden.
Tja het is ook een manufactuur van Orient en daarom ook best wel speciaal.
dreski Schreef:
Tja het is ook een manufactuur van Orient en
daarom ook best wel speciaal.
Oriënt voorziet toch alle horloges van eigen uurwerken muv de quartz horloges?
haakie Schreef:
dreski Schreef:
Tja het is ook een manufactuur van Orient en
daarom ook best wel speciaal.Oriënt voorziet toch alle horloges van eigen
uurwerken muv de quartz horloges?
Klopt,
Vandaar manufactuur… 
Maar euh, dat knopje is dus eigenlijk overbodig voor een daily beater. Maar gelukkig wel handig voor mensen als Dreski die meerdere horloges dragen.