Blauw in 2024

Los van de alcoholische versnaperingen, voorspel ik een blauw begin van 2024

de voorjaarscollectie zeg maar

35 likes

Een goed begin is het halve werk :ok_hand:

3 likes

Pffff ik denk teveel in HF termen. :grinning_face_with_smiling_eyes::wink:
Ik had al een bak popcorn gepakt…

Maar dan ontopic, niks mis met mooi blauw!

7 likes

Blauwe dials zijn veelal :ok_hand:
Jij begint 2024 in elk geval lekker

3 likes

Had nog blauwer gekund als je die FC niet verkocht had :wink: Maar dat is niet erg want ik heb m vandaag al weer met veel plezier om de pols zitten :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

De Mido springt er voor mij wel bovenuit!

3 likes

Deze zou dus zomaar eens om de pols kunnen zitten op 1 januari 2024 voor een blauw begin. Je hebt me op een idee gebracht!

5 likes

een blauw begin is het halve werk! :facepunch:

3 likes

Dan ben je goed voorbereid op Blue Monday :wink:. Volgend jaar blauwe NA’s? Geen idee. Ik laat me verrassen.

1 like

Ik ga er ook niet onderuit komen. Ik heb natuurlijk net de blauwe Thalassa en in april/mei komt voor mij natuurlijk ook de blauwe HFLE.

Ik heb verder alleen een zwarte gmt, dus ik mis nog best wel wat kleuren, als het daarom gaat. Groen icm bronze én GMT staat mij wel aan, vóórdat de blauwe HFLE komt.

Of zwart met oranje, indien gewenst model ineens voor een schappelijke prijs beschikbaar komt. Dat zou dan weer een Squale zijn en mijn kwartet/collectie compleet en af maken.

Kan ik weer van het forum af, zodat deze weer sneller draait :rofl:.

5 likes

Jij hebt ooit gezegd dat je hier alleen was om zsm een horloge in het blauw te kunnen kopen en nu ben je een van de meest frequente gebruikers hier :stuck_out_tongue_closed_eyes: Jij gaat, net als mij, nooit meer weg. Hoe traag dat forum ook gaat zijn :joy:

6 likes

Ik denk dat groen nog verder gaat doorzetten…

6 likes

Bij mij niet…

2 likes

Once you go blue, there ain`t no stoppin you

20220616_092245

17 likes

Zit je te azen op de mijnes, om je Thalassa setje compleet te maken … :sunglasses:
Heeft wel blauwe AR trouwens!

Ik begin 2024 met bovenstaande maar zou wel weer eens wat blauws (erbij) willen. Misschien als de straatprijs hier valt nog een leuke Seamaster ofzo.

4 likes

Groen ontbreekt nog in mijn verzameling. Staat een leuke groene Aquatico duiker in het blauw maar ik twijfel omdat het een Microbrand uit Hong Kong is dat niet echt voor vol word aangezien ondanks dat er een prima Seiko uurwerk in zit.

2 likes

Ik geloof niet dat er
volgend jaar nog een blauwe bijkomt bij deze 4.
Er zijn nog kleuren genoeg die niet aanwezig zijn.

En dan heb je natuurlijk nog de twijfelgevallen.
Groen of blauw, zeg het maar.

6 likes

The blue selection.

8 likes

De Kemmner vind ik heel bijzonder!

3 likes

Fraai, behalve de california dial🫣

1 like

Waar zie jij die dan? :thinking: Of mis ik iets…

Oh de Nomos! Ben er nog niet uit wat ik er van vind. Timex heeft er ook één die ik stiekem toch wel mooi vind.

3 likes