Ziet er anders wel leuk uit vind ik!
Mooie blauwe collectie trouwens!
Ziet er anders wel leuk uit vind ik!
Mooie blauwe collectie trouwens!
Dank je, maar pak er geen vergrootglas bij, dan valt de Skagen tegen. En de lugs zijn echt verre van standaard te noemen. Je band vasthouden met schroefjes die de kast in gaan is een slecht idee, omdat je je schroefdraad gaat lamdraaien, waarna je de kast weg kan gooien.
Donkerblauw en zwart hebben mijn voorkeur. Sunburst voor de X-factor.
Voor een sportief horloge kom ik ook altijd weer terug bij een zwarte plaat.
Witte plaat is dan wel weer mooier op een dress watch. Dresser met zwarte plaat vind ik dan weer niks.
Verschilt per model. Soms vind ik blauw mooier, soms zwart.
Precies, misschien heb ik de goeie kleur blauw nog niet gevonden.
Jullie laten me nu weer twijfelen om de BB36 in het zwart of blauw aan te schaffen!
@JohnWick de SPB149 heeft inderdaad een mooie diepe blauwe kleur! Heb ng getwijfeld, maar ben toen toch voor de grijze SPB143 gegaan.
Hij is inderdaad prachtig! Maar er is toch iets wat me niet overtuigt.
Heb deze in het Zodiac topic ‘gepresenteerd’, het is de ZO9273, limited edition van 82 stuks geloof ik. Check 'm hier:
Haha, nou zo erg is het bij nou ook weer niet, maar misschien is het inderdaad gewoon meer het ontwerp wat me niet aanspreekt.
De DJ heeft inmiddels een nieuwe eigenaar… had 'm inderdaad ook wel op leer geprobeerd, maar het was 't gewoon niet. Heb van dat geld een Cartier Santos Galbee XL gekocht en heel blij mee!
Is dat die Seiko? Edit: Zie het al, ja dus
Maar oh zo mooi!
Ja dat is het misschien inderdaad, te opvallend zodat mensen er te snel naar gaan kijken. En dat moeten we toch niet willen
Exact dat!
Heb een lijntje uitgezet bij outlet Roermond. Krijg bericht zodra er nog wat binnenkomt. Wacht op dit moment op antwoord of ze al een richtprijs kunnen geven.
Degene in zn hoofd maar niet fysiek bij de hand heeft in zn riante onderkomen😂
Oké leuk! Wie weet dat er nog wat binnenkomt want tot voor kort was deze Colt nog op voorraad. Succes!
Oh. Ok.
Wat is een TL?
Tube Luminescent
Zolang ze maar blauw zijn
Ik ben gelukkig al jaren erg blij met mijn blauwe wave dial Seamaster, hier op archiefbeeld van toen we nog veilig konden reizen.
Ik snap je punt. Ook ik heb heb 1,5 jaar getwijfeld voor een blauwe wijzerplaat (Breitling Superocean Heritage), maar op het allerlaatste moment toch voor een zwarte gekozen. Wel heb ik nog een Eza Sealander met een groene wijzerplaat in de collectie. Wel leuk voor de afwisseling, maar zwart is wel chiquer.