Ik vind een blauwe plaat mooi maar zwart is lekker makkelijk en past overal bij. Beetje afwisseling is altijd leuk maar ik snap je punt.
Maar in de zomer, shirtje, slippertjes en een blauwe plaat om de pols… nice!
Totaal geen last van
Wit blauw zwart zijn het allemaal voor mij
Tot je weer een keer een service-rekening krijgt ter waarde van een zonvakantie voor vier personen?
Dat was van wat anders.
Per ongeluk ook aangevinkt bij het foto’s selecteren.
Blauw met goud op deze wijze is sowieso een winnaar.
Zwart is mooi maar ik houd toch wel van wat kleur
Daar heb je een goed punt
Nee. Het hangt van mood, gelegenheid, kleding en ook van andere bling af.
Blauw, wit, zwart, groen, beige, oranje, roze…
Haha, is inderdaad niet m’n eigen foto, dat kon niet meer nadat 'ie gestolen was…
Precies dat!
Geinig onderscheid inderdaad!
Daar ging het niet zozeer om, ik had gewoon verwacht blauw heel tof te vinden, maar nee…
Sowieso!
En even voor de goede orde voor al die mensen met hun prachtige blauwe horloges:
Het zijn allemaal, stuk voor stuk prachtige horloges! Maar voor mij liever van een afstandje en blijkbaar niet om m’n eigen pols. Maar wellicht dat er in de toekomst nog wat voorbij komt!
En grappig om te merken dat er toch ook wel meer mensen zijn met een bepaalde voorkeur voor kleuren.
En natuurlijk afwisselen is ook leuk. Ik heb zelf nu zwart, wit/zilver, grijs, mintgroen, rood en de blauwe Zodiac
Ik ben een grote fan van de kleur blauw. En dat is direct een veel te brede uitspraak. Er zijn zoveel verschillende nuances blauw . Van licht tot donker, of met meer grijs. Dat komt bij mij erg nauw. Het ene blauw is prachtig terwijl er ook ongelofelijk lelijke soorten zijn. En dan nog de combi met het horloge, hoe het licht erop valt en hoe het is verwerkt in de wijzerplaat. Als egale kleur of met een sunburst effect. In dat opzicht is zwart veel makkelijker. Daar zullen anderen ook een mening over hebben