Ik wil weer iets moois…Ik had een aardig budget bij elkaar maar wist eigenlijk niet wat ik wilde hebben. Het moest een horloge zijn van een goed merk dat je niet iedere dag ziet. Helaas is het budget danig geslonken door andere zaken. Er zal dus wel weer e.e.a. in de verkoop gaan. Mijn keus is gevallen op de Longines Hydroconquest. Een duiker met toch een geheel eigen look. Ik weet alleen nog niet of ik een blauwe of zwarte wil. Op fotos is het blauw moeilijk te beoordelen. Wat denken jullie?
Hmmm…
Zwart is wel heel algemeen, blauw vind ik aparter.
In combinatie et de stalen band op de foto zou ik gaan voor blauw.
Daarentegen lijkt me zwart weer makkelijker te combineren met rubber en leer.
Al met al: doe toch maar de blauwe.
Sterkte toegewenst in dit besluitvormingsproces
Ik zou persoonlijk voor zwart gaan. Makkelijker te combineren met kleding, wat alledaagser.
Beiden prachtig!
De keuze zou voor afhangen van de rest van mijn collectie. Ik heb onlangs een blauwe diver gekocht (Precista PRS-3LE) omdat ik al teveel zwart heb.
Haha, blijkbaar zitten we met z’n allen in een pre-lunch dip… dan maar even op forum checken Zie ik ineens 2 posts achter mekaar verschijnen
Dit model met die grote cijfers vind ik blauw beter bij passen. Maar 't is waar dat zwart makkelijk te combineren is met andere accesoires en kleding. Kijk in je eigen collectie wat het beste past. Als je niet veel hebt (of veel verkoopt), dan is zwart veiliger.
Succes!
Dreski, je bent een kleurrijk type dus kies voor blauw. Dan kan je later nog een lekker zwarte 6105 Mod kopen van Rob!!! Longiness is dressy dus daarom blauw.
Ik zou persoonlijk altijd zwart kiezen (ligt aan mij kleren wellicht? Ook vrijwel altijd zwart)
ik vind de blauwe mooier, maar het is persoonlijk natuurlijk.
je ziet gewoon meer zwarte en dan is een blauwe een welkome afwisseling en als het blauw ook nog een mooi blauw is, dan zie er meerdere kleuren blauw in bij verschillende lichtinvallen, dus meer plzr voor hetzelfde geld.
veel succes met de beslissing maar ik vind het een mooie klok hoor…
ik zou persoonlijk de zwarte nemen, maar wat het ook word dreski, heel veel plezier ermee, mooie klok.
grt arie.
Ik zou voor blauw gaan.
Je geeft aan: Het moest een horloge zijn van een goed merk dat je niet iedere dag ziet.
Mocht je er een tegen komen dan zal het eerder een zwarte zijn. Is een veilige “kleur”.
Succes met de keuze en we zijn benieuwd welke kleur het gaat worden.
Eerst in het echt bekijken en dan beslissen maar blauw heeft mijn voorkeur.
Mvg,Radjoe
Mijn beste,
@ grootmokum: Daarentegen lijkt me zwart weer makkelijker te combineren met rubber en leer.
Juist daarom zou ik voor de zwarte kiezen.
Succes met je keuze.
Orologio Signaturis Temporis.
Als je het mij vraagt: Geen van beide…
Voor dat geld moet er toch wat orginelers te vinden zijn?
Als ik dan toch moet kiezen, de blauwe.
Groeten,
Martin
MartinB Schreef:
Voor dat geld moet er toch wat orginelers te
vinden zijn?Als ik dan toch moet kiezen, de blauwe.
Groeten,
Martin
Wat voor originelers had je dan in gedachten? Enne ik kan hem voor 625 euro krijgen.
Lastige vraag. Ik denk dat ik voor de zwarte zou kiezen, maar eigenlijk zou ik ze naast elkaar in het echt moeten zien.
Zwart.
Ik vind alleen die urenwijzer er niet uit zien.
dreski Schreef:
MartinB Schreef:
Groeten,
Martin
Wat voor originelers had je dan in gedachten? Enne
ik kan hem voor 625 euro krijgen.
Voor 625 mag je mijn Zinex kopen…
Als je dan toch voor een Hydroconquest gaat dat zou ik de 47.5mm Chrono gaan met grijze plaat. Ik heb hem een paar maal in het echt kunnen bewonderen en ben ervan onder de indruk.
Mmmmmm ik denk toch zwart. Het is wat klassieker…
dreski Schreef:
MartinB Schreef:
Groeten,
Martin
Wat voor originelers had je dan in gedachten? Enne
ik kan hem voor 625 euro krijgen.
Ik vind het veel geld voor een horloge wat toch wel veel op een sub lijkt, even los van kwaliteit. Een Legend Diver is dan toch weer duidelijk anders (en gelijk 2x zo duur, vrees ik). Met een Steinhart Sub, Orient, en SKX007 heb je deze stijl toch allang in huis?
Had 2006 ooit niet een topic met diverse bijzondere duikers?
Zelf zou ik met dat budget dan eerder voor een Stowa MO gaan ofzo, maar da’s weer een heel ander horloge.