Blauw of zwart?

Ik zou ook voor zwart gaan. Gaat denk ik minder snel vervelen en vind het rode puntje op de secondewijzer veel beter contrasteren met zwart dan met blauw. Imho :slight_smile:

Gr

beide zijn mooi maar ik zou voor zwart gaan verkoopt denk ik weer wat beter over een paar maand.B)-

oscar Schreef:

beide zijn mooi maar ik zou voor zwart gaan
verkoopt denk ik weer wat beter over een paar
maand.B)-

Kijk dat zijn tips waar ik wat aan heb. :wink:

zwart is het nieuwe blauw…ik heb hem in het echt gezien en om gehad, zou absoluut de zwarte kiezen, uiteindelijk ben ik gezwicht voor de ML Miros duiker, uiteraard zwarte plaat en antaciet aluminium bezel…

Ik zou gaan voor…

blauw dus.

Ik zou voor de blauwe gaan. Tip: KLM verkoopt dit horloge aan boord (sterk afgeprijst) en verkoopt dit ook in hun winkel op Schiphol Oost. In dat gebouw (nr 133) kan je ook als niet KLM’er iets uit hun winkel kopen. Is dezelfde lage prijs als aan boord van hun vliegtuigen. Succes met de aanschaf.

In dit geval: zwagt

Altijd zwart(tu) geen twijfel

Zoltar Schreef:

Ik zou voor de blauwe gaan. Tip: KLM verkoopt dit
horloge aan boord (sterk afgeprijst) en verkoopt
dit ook in hun winkel op Schiphol Oost. In dat
gebouw (nr 133) kan je ook als niet KLM’er iets
uit hun winkel kopen. Is dezelfde lage prijs als
aan boord van hun vliegtuigen. Succes met de
aanschaf.

Da’s toch alleen de quarts versie? Heb ik nl ooit al eens naar gekeken.

Groeten,

Martin, frequent Flyer :slight_smile:

Ik heb hem hier voor een heel aantrekkelijke prijs gezien. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380171314901&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Heb even gemaild of ze ook Engels spreken. Spaans is geen probleem maar Italiaans wel. Heeft iemand hier wel eens iets gekocht? Ik heb nog twee dagen om te beslissen want dan is de kortingsaktie voorbij. Spannend…

dreski Schreef:

Ik heb hem hier voor een heel aantrekkelijke prijs
gezien.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=
380171314901&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Heb even gemaild of ze ook Engels spreken. Spaans
is geen probleem maar Italiaans wel. Heeft iemand
hier wel eens iets gekocht? Ik heb nog twee dagen
om te beslissen want dan is de kortingsaktie
voorbij. Spannend…

Er zijn weleens problemen met de Italiaanse Post.
Je ziet ook vaak dat EBayers in hun beschrijving zetten dat zie niet naar Italie sturen.
Ik heb het aan de lijve ondervonden.
Voor mij geen pakjes uit Italie meer.

2006 Schreef:

dreski Schreef:

Ik heb hem hier voor een heel aantrekkelijke
prijs
gezien.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=

380171314901&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Heb even gemaild of ze ook Engels spreken.
Spaans
is geen probleem maar Italiaans wel. Heeft
iemand
hier wel eens iets gekocht? Ik heb nog twee
dagen
om te beslissen want dan is de kortingsaktie
voorbij. Spannend…

Er zijn weleens problemen met de Italiaanse Post.
Je ziet ook vaak dat EBayers in hun beschrijving
zetten dat zie niet naar Italie sturen.
Ik heb het aan de lijve ondervonden.
Voor mij geen pakjes uit Italie meer.

Dat staat mij ook tegen. De Engelse aanbieder is iets duurder maar volgens mij ook verbonden met deze verkoper. Ik heb in de feedbackscore gelezen dat wanneer er in Engeland niets op voorraad is het pakje vanuit Italie wordt verstuurd. Ik ben echter niet van plan meer dan 600 euro voor dit horloge uit te geven. Ik heb Paypal kopersbescherming dus dat is wel gerruststellend. Hij heeft ook een zeer hoge feedbackscore. Ik wacht hun mail nog ff af en dan moet ik binnen twee dagen beslissen. Anders is het een no go en wacht ik gewoon weer rustig af…

Blauwe divers Rule!

Mooie Longines btw
Laats een Glycine gekocht via e-bay Italie, binnen 3 dagen in huis.

dreski Schreef:

Hij heeft ook een zeer hoge feedbackscore. Ik
wacht hun mail nog ff af en dan moet ik binnen
twee dagen beslissen. Anders is het een no go en
wacht ik gewoon weer rustig af…

De mijne had ook 100% feedbackscore,maar dat zegt niks als de problemen bij de post/verzending liggen.

Net een mailtje gehad. Zou binnen 3 dagen hier in Nederland moeten zijn. Ik weet het niet meer. :smiley:

Dan zou ik toch voor deze gaan:

http://cgi.ebay.nl/Orologio-Longines-Hydro-Conquest-Prezzo-Listino-890_W0QQitemZ270327269458QQcmdZViewItemQQptZOrologi_da_Polso?hash=item3ef0c2c852

zwart

Hoi,
Ik zou voor de blauwe kiezen(vanaf de foto lijkt me dit een mooi diep blauwe kleur)
Erg mooi horloge trouwens :wink:

dreski Schreef:

Net een mailtje gehad. Zou binnen 3 dagen hier in
Nederland moeten zijn. Ik weet het niet meer. :smiley:

Als je het uit Italie laat komen laat het dan verzekerd verzenden,dat is bij mij m`n redding geweest…

Nou ik wacht nog even. Hij ligt momenteel toch net iets boven mijn budget. Ff doorsparen en wie weet wat ik dan weer allemaal mooi vind.