Goed, na de ellendige momenten met de Blancpain vanmiddag, toch nog een stralende zon over de rest van de dag: mijn blauw-zwarte Bullhead is gearriveerd! En mooi dat’ie is!
Het horloge is veel mooier dan de omschrijving deed vermoeden. En nu komt de bonus: in de e-mailconversatie tussen de verkoper en mijzelf beschreef ik de problemen die ik had om een fishbone-schakeltje te pakken te krijgen. Ik vroeg de verkoper naar de lengte van de band van dit horloge. Hij meldde me dat horloges voor de Aziatische markt een kortere band hebben meegekregen vanuit de fabriek. Maar, hij had nog wel wat liggen… resultaat: er zit een extra fishbone band bij! Niet helemaal gaaf (de uiteinden zijn uitgebogen), maar waar het om gaat: de schakels zijn prima!
Menno, Proficiat!!
Dit horloge getuigd van een solide vervolmaking van het begrip ‘Meesterlijk Uurwerk’, namelijk:
“voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag”
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit meesterlijke horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Heel mooi.
Gezien de regelmaat waarin ze op het forum voorbij komen denk ik een van de meest verzamelde Seiko chrono’s op dit forum.
Veel plezier met deze.
zelf draag ik de blauw/zwarte ook aan de fishbone en de bruin/gouden heb ik voorzien van bruin leer.