Blauwbeer

Een Dan Henry 1964 van @Blauwbeer overgenomen.
Goede deal en vlotte communicatie.
Snel verzonden en horloge precies zoals omschreven.

Dank hiervoor👍

1 like

6 maanden geleden een horloge aan Blauwbeer verkocht (die mooie Glycine waar :large_blue_circle::bear: t mannetje mee uithangt)… maar vergeten te reviewen. Beetje laat maar als nog!

Op HF weet Blauwbeer alles beter. In t echt is t een prima kerel om een kop koffie mee te drinken en een leuk gesprek te hebben over horloges. 100% aanrader.

1 like

Leuk Seiko project overgenomen van Chris.
Vlotte communicatie en levering, waarvoor dank.
Bedankt Chris.

Groeten, Aad

1 like

@blauwbeer heeft van mij een molequin riviere overgenomen en zeer nette communicatie en vlotte afhandeling. :+1:

Veel plezier ermee!
:beers:

1 like

Alsnog moet aan elkaar.

3 likes

Ik kan de review niet meer editten. Ik kan de review wel DELETEN. Wil je dat soms?

Ik geef verder direct toe dat mijn Nederlandse spelling flink te lijden heeft gehad van het jarenlang bijna uitsluitend Engelse stukken schrijven.

2 likes

Bullshit! Dit is exact het excuus dat @TheWornWatch gebruikte, alleen bij hem was het Engels spreken. :grin:

1 like

Het wordt er voor mij ook niet beter op aangezien ik nog 3 weken in de UK zal rond hangen :joy:

1 like

Bij mij was het beide… Had bijna uitsluitend internationale collega’s.

En wellicht had @TheWornWatch gewoon gelijk :wink: .

2 likes

een horlogeruil gedaan. Face to face.
Het was te gezellig maar helaas moest er ook nog gewerkt worden.

een gezellig eerlijk forumlid.

1 like

Horloge overgenomen van @Blauwbeer , alles naar wens verlopen. Graag tot nog eens Chris :+1:

2 likes

Clover strap overgenomen van @Blauwbeer.
Nette prijs (lees: koopje) en goed verpakt ontvangen.

Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Blauwbeer
Nette en vlotte communicatie alles zoals het hoort.:+1:t2:
Veel plezier met de lip rally Chris!

1 like

Clover strap bandje overgenomen van @Blauwbeer.
Nette prijs (lees: koopje) en goed verpakt ontvangen.

Aanrader!

1 like

Bijzonder HF LE overgenomen, bij een ontzettend lekkere latte uit de nieuwe Smeg koffiezetter.

1 like

Mijn Oris horloge aan Chris verkocht. Het ging heel vlotjes met een goede communicatie. Chris is een prettig persoon om mee zaken te doen. Ik kan hem dus van harte aanbevelen !