Blauwbeer

Chris heeft van mij de Oriënt Bambino V4 overgenomen. Ik heb hem persoonlijk gebracht. Het contact verliep zeer prettig, houdt zich perfect aan de afspraak, netjes het geld overgemaakt en was een gezellig in levende lijven. Veel plezier en geniet van het horloge in goede gezondheid!

1 like

Zojuist een geweldige deal met Chris @Blauwbeer gehad. Hij kwam het horloge zelf halen, was leuk om hem even te spreken over de gedeelde hobby/passie. Hele sympathieke man, die ik 100% aanraad.
Chris, bedankt!

1 like

Van @Blauwbeer een bandje overgenomen. Was vlot geregeld en verstuurd. Nog bedankt Chris

1 like

Leuke en vlotte communicatie met @Blauwbeer.
Horlogebandje kwam snel aan en was goed verpakt:


Bedankt! :smile:

3 likes

Vlotte deal met @Blauwbeer aanrader!

2 likes

Chris had precies de band die ik zocht voor een hele nette prijs. Supersnel in huis. Omschrijving was aan de voorzichtige kant, band had voor nieuw/ongedragen door kunnen gaan. Al met al oprecht en een aanrader.

1 like

Goede deal gemaakt met Chris.
Vlotte communicatie en goed verpakt.
Aanrader!

2 likes

Horloge verkocht aan @Blauwbeer. Alles verliep soepel en prettig zaken doen met Chris. Plus 1 dus.

2 likes

Onlangs een horloge verkocht aan @Blauwbeer.

Vlotte deal, heldere communicatie, allemaal positief.

Bedankt :+1:

1 like

Oriënt gekocht van @Blauwbeer vlotte communicatie en afhandeling :+1:

1 like

Seiko overgenomen van @blauwbeer goede communicatie en alles was snel geregeld👍
Ontzettend blij met het horloge!

1 like

Bandje overgenomen van Chris @Blauwbeer. Uiterst vriendelijk en vlot verzonden, dank Chris :grinning::+1:

1 like

Afgelopen week een horlogeband verkocht aan Chris (@Blauwbeer).

Top ervaring: snelle en vriendelijke communicatie en nog snellere betaling.

Nogmaals bedankt Chris :+1:

Gr. Marc

1 like

Gisteren een horloge wezen brengen bij Blauwbeer en een paar uur met hem zitten praten over horloges.

Veel plezier van je NA

2 likes

Een horloge verkocht aan @Blauwbeer.
Goede communicatie en snelle afwikkeling.
Zeer aan te bevelen! :+1:

2 likes

Vintage horloge verkocht aan @blauwbeer

Heldere communicatie, vlotte betaling en soepele afhandeling.

Voor herhaling vatbaar!

1 like

Een bandje verkocht aan @blauwbeer aka Chris. Een deal zoals verwacht: puik in alle opzichten.

1 like

Kek bandje overgenomen.
Top service, snel en attent :ok_hand:

1 like

Mooie band gekocht van Chris aka @Blauwbeer. Super vlotte communicatie, vriendelijk man, prima deal!

Met plezier tot een volgende (ver)koop!

1 like

Horloge bandje overgenomen van @Blauwbeer prima contact snelle verzending en net bandje :+1:

1 like