Chris heeft van mij de Oriënt Bambino V4 overgenomen. Ik heb hem persoonlijk gebracht. Het contact verliep zeer prettig, houdt zich perfect aan de afspraak, netjes het geld overgemaakt en was een gezellig in levende lijven. Veel plezier en geniet van het horloge in goede gezondheid!
Zojuist een geweldige deal met Chris @Blauwbeer gehad. Hij kwam het horloge zelf halen, was leuk om hem even te spreken over de gedeelde hobby/passie. Hele sympathieke man, die ik 100% aanraad.
Chris, bedankt!
Leuke en vlotte communicatie met @Blauwbeer.
Horlogebandje kwam snel aan en was goed verpakt:
Bedankt!
Chris had precies de band die ik zocht voor een hele nette prijs. Supersnel in huis. Omschrijving was aan de voorzichtige kant, band had voor nieuw/ongedragen door kunnen gaan. Al met al oprecht en een aanrader.
Goede deal gemaakt met Chris.
Vlotte communicatie en goed verpakt.
Aanrader!
Horloge verkocht aan @Blauwbeer. Alles verliep soepel en prettig zaken doen met Chris. Plus 1 dus.
Onlangs een horloge verkocht aan @Blauwbeer.
Vlotte deal, heldere communicatie, allemaal positief.
Bedankt
Seiko overgenomen van @blauwbeer goede communicatie en alles was snel geregeld👍
Ontzettend blij met het horloge!
Afgelopen week een horlogeband verkocht aan Chris (@Blauwbeer).
Top ervaring: snelle en vriendelijke communicatie en nog snellere betaling.
Nogmaals bedankt Chris
Gr. Marc
Gisteren een horloge wezen brengen bij Blauwbeer en een paar uur met hem zitten praten over horloges.
Veel plezier van je NA
Een horloge verkocht aan @Blauwbeer.
Goede communicatie en snelle afwikkeling.
Zeer aan te bevelen!
Vintage horloge verkocht aan @blauwbeer
Heldere communicatie, vlotte betaling en soepele afhandeling.
Voor herhaling vatbaar!
Een bandje verkocht aan @blauwbeer aka Chris. Een deal zoals verwacht: puik in alle opzichten.
Kek bandje overgenomen.
Top service, snel en attent
Mooie band gekocht van Chris aka @Blauwbeer. Super vlotte communicatie, vriendelijk man, prima deal!
Met plezier tot een volgende (ver)koop!