Blauwe duikers met metalen band met fijnafstelling?

Op zichzelf wel mooi gedaan. Maar ik vind nergens terug of de bezel ceramisch is.
En de metalen band lijkt geen fijnafstelling te hebben zoals de Mido, toch?

Jammer van de ā€œblikkenā€ band, daarom heb ik deze band nooit gekocht.

1 like

Twijfel of dit blik is…maakt het horloge veel zwaarder…ik heb deze band apart besteld…zat niet in z’on setješŸ¤”

Gewoon even een Perlonnetje scoren bij @anon50762135EV, dan heb je per definitie fijnafstelling en waterbestendig om de pols. :slight_smile:

2 likes

Wat ik bedoel is, dat het geen solide band is, maar gevouwen metaal, dat zie je aan de zijkant van de band…

1 like

Ik zou het alleen niet doen. Je gebruikt het toch niet, want het ziet er namelijk niet uit als ie een paar tandjes open staat om meer ruimte te creƫren. Nog een aantal minpunten van de mm300 sluiting als het een beetje open staat: Scherp haakje in de fliplock wat tevens de ontgrendeling is voor het verstellen van de sluiting. Epileer apparaat voor apenhaar/ berenvel polsen. Jongens polsjes en metro geschoren polsen hebben daar geen last van.:joy:
En overall… het is ook best een dik ding.
Pro: titanium, dus licht van gewicht. Bandje wijder maken is zo gepiept.

2 likes

Ah. ja ik zie het nu​:blush:…maar draagt lekker en makkelijk en ziet er mooi uit…volgens mij zijn mijn vintage banden ook zo​:thinking:…als het maar niet roest​:wink::grin:

1 like

3 likes

Blauw en fijnafstelling:

2 likes

Wat is je woonplaats? Anders mag je wel komen passen.

Welk horloge bedoel je dan, om te passen?

regio Breda trouwens

Natuurlijk 1 met de band met fijnafstelling

Sindskort heb ik deze, helemaal weg van! Blauwe duiker met stalen band… Wat bedoelen jullie eigenlijk met fijnafstelling?

1 like

Zonder de band uit elkaar te hoeven halen afstellen van de band (dmv de sluiting, er zijn verschillende varianten). Vaak kun je met enkele millimeters afstellen, wat het draagcomfort natuurlijk stukken beter maakt.

1 like

dit plaatje laat het redelijk goed zien

http://www.ablogtowatch.com/wp-content/uploads/2014/05/Omega-Speedmaster-Mark-II-10.jpg

1 like

Wat een geweldige seiko duiker. Erg mooi!

Super fijne klok

1 like

Dat en veel te lang