Ik zit nu ongeveer een half jaar op het forum en heb me al flink vermaakt in het blauwe gedeelte.
Nog andere newbies als ik die af en toe beter niet op dat stuk van het forum kunnen klikken?
Overigens ben ik nog steeds blij met elke aanschaf en waren het allemaal goede ervaringen. Wat mij betreft functioneren de regels rond het mogen verkopen prima.
Volledig mee eens. Dus ben wat kritischer aan het kijken.
Ik heb nog een Panerai op m’n verlanglijstje staan. Blancpain vind ik ook heel mooi maar dat is wel weer een nieuw prijsniveau. Santos vind ik ook mooi. Plus ik ben nog steeds nieuwe merken en modellen op het forum aan het ontdekken.
Realistisch gezien zal ik volgende jaar gerust nog een paar aankopen doen.
Ik ben ook nog vrij nieuw hier op het forum. over het blauwe gedeelte, louter fijne mensen en eerlijke deals gemaakt, jullie weten wie jullie zijn, bedankt.
Van het blauwe wordt je soms best hebberig. Het kan ook heel frustrerend zijn in de zin dat er horloges voorbij komen die je nog niet kan betalen. Dus dan moet je zelf maar gaan verkopen en dat is me ook goed bevallen. Uiteindelijk kon ik dan toch het begeerde horloge van een HF lid overnemen.