Blauwe pelagos

Van Tudor vind ik de Heritage Chrono en Pelagos mooi en typisch/herkenbaar.

En hoewel de Pelagos in 't zwart icm z’n titanium erg stoer, denk ik ook dat ie op blauw ook erg mooi zou staan. Niet dat hele felle, maar een chique blauw.

Beetje een kruising tussen deze 2 :+

Hier heeft de bezel beetje een grijsblauwachtige gloed (waarschijnlijk door licht/weerkaatsing).

Wat zouden jullie vinden van een blauwe Pelagos? Of toch liever op zwart?

De Sub vind ik in het blauw erg mooi, maar de Pelagos hoort gewoon zwart; ik vind dat beter bij de ‘sobere’ titanium kleur staan.
Het blanke staal ‘straalt’ wat meer, zeker i.c.m. blauw.
Zelf vind ik de wijzerplaatkleur van de Black Bay erg netjes, alleen de lunette iets te veel van het goed.
Sowieso 2 mooie klokken :wink:

Ik denk dat er best afzet te vinden is als je de Pelagos in blauw gaat aanbieden.

De Black Bay verkoopt toch ook goed?

Maar het moet dan wel een mooi donkerblauw zijn… een beetja ala Seamaster…

Eventueel de kast een beetje behandelen zodat die iets lichter van kleur wordt en dan ziet dat geheel er zeker mooi uit!!

Flexofiel Schreef:

De Sub vind ik in het blauw erg mooi, maar de
Pelagos hoort gewoon zwart; ik vind dat beter bij
de ‘sobere’ titanium kleur staan.
Het blanke staal ‘straalt’ wat meer, zeker i.c.m.
blauw.
Zelf vind ik de wijzerplaatkleur van de Black Bay
erg netjes, alleen de lunette iets te veel van het
goed.
Sowieso 2 mooie klokken :wink:

Kweenie, ik heb zelf al een tijdje geen nieuwe Tudor Sub meer gezien. Daardoor heb ik zelf een beetje 't gevoel gekregen alsof de Pelagos de nieuwe TudSub is geworden. En daarbij hoort voor mij blauw. Maar mochten ze idd weer sub’s uitbrengen… hm… dan is zwart misschien wel een goeie keuze om een onderscheid te houden.

LUWE Schreef:

Ik denk dat er best afzet te vinden is als je de
Pelagos in blauw gaat aanbieden.

De Black Bay verkoopt toch ook goed?

Maar het moet dan wel een mooi donkerblauw zijn…
een beetja ala Seamaster…

Yep, maar moet weer niet te bling worden zoals bij hun nieuwe uitvoeringen. Of zoals de blauwe subs van Rolex. Hoe chique de sunburst gloed ik ook vind op de 16613, de Pelagos vind ik meer een stoere klok dan een… “chique/dressy/blingbling sieraad”. Hij moet meer z’n toolgevoel houden.

Eventueel de kast een beetje behandelen zodat die
iets lichter van kleur wordt en dan ziet dat
geheel er zeker mooi uit!!

Kweenie, donkergrijs met blauw staat ook errug goed hoor!