Blauwe vlieger voor max 2,5K gezocht

Een vriend van mij is op zoek naar een mechanisch horloge met blauwe wijzerplaat voor max 2500 euri. Hij is érg gecharmeerd van mijn IWC big pilot petit prince, heeft zelf ook een forse pols (20 cm) en kan > 40 mm dus prima hebben. Anders gezegd: onder de 40 mm valt eigenlijk meteen af.
Maar met dit budget zijn we een beetje verdwaald geraakt bij zoeken naar een geschikte kandidaat. Wie heeft tips om ons weer op de rails te krijgen?

2 likes

Longines Spirit in 42 mm lijkt me dan de gedoodverfde kandidaat :slight_smile:.

22 likes

Een blauwe Stowa in 40mm? Met een lug-to-lug van bijna 49mm gaat dat prima staan. En je houdt nog geld over voor bier. Veel bier.

http://www.stowa.de/Flieger+Klassik+40+blau.htm

8 likes

6 likes

9 likes

De F-41 :point_up:

1 like

Tourby Pilot 45mm: 1600 euro met chronometer specificatie.

4 likes

Inmiddels - jullie weten vast hoe dat gaat - is zijn oog gevallen op Bell & Ross.
Vlieger-achtig, en ook best dressy, mits gepolijst. Vindt (en ik ook) de nieuwe BR5 chrono prachtig:

Iemand van jullie ervaring met Bell & Ross? ik zelf nl. helemaal niet…

5 likes

https://www.montredo.com/nl-nl/horloges/bell-ross/vintage/brv192-blu-st-sca/21028/

Ik dacht net ook aan een B&R.
Eigenlijk vind ik het merk meestal net iets te duur.
Je krijgt meer horloge voor je geld bij Sinn of Damasko. Maar ze raken qua design soms wel de juiste knoppen bij mij.

Out of the box!

2 likes

Poehee, je kunt je eigen topic gelijk dichtgooien. Die is echt heel tof.

Wat is er gebeurd met: voor max 2500 euri?

Die B&R kost het dubbele hoor.

1 like

Ondanks dat het een bijzonder mooi model is, is die toch veel duurder dan max. €2500?

En dan met een camouflage band :heart_eyes:

1 like

Vandaar mijn opmerking: je weet hoe dat gaat…
Hij is zijn budget alvast aan het oprekken :upside_down_face:

image

Die B&R is wel fraai.

Als dan toch het budget wat omhoog mag:

Limited Edition 300 pcs, COSC, 20 ATM

1 like

Voor 2,5k stuur ik em gratis op inclusief 1 reserve😉

2 likes