Blauwtje lopen?

Er lag weer eens een leuk pakketje klaar voor papa, net even snel wat foto’s geschoten (niet in de lachttent ;))

Deze heeft de originele band (helaas een tikkeltje te kort voor mij) en loopt mooi:

Mooie Actus met dikke indices:

Wel erg blauw, en weer dikke indices:

En dan dit vage ding…:

Iets waar ik normaal niet naar zou kijken, maar kijk eens wat erin zit:

En daar word ik wel weer heel erg blij van.

Hopelijk niet te veel beeldschermen in de war gemaakt met al dat blauw… :smiley:

Rob, heb je a.u.b. een keer tijd om een foto van de band van die Sport te maken? Ziet er bijzonder uit.

Zo’n blauwe plaat heeft iets cools!!! Mijns inziens niet voor iedere dag maar zo af en toe een smurf om is cool!

Heel Mooi Horloge Rob Weer een Pronkstuk voor je verzameling.

Heel veel plezier er mee.

Groeten Sjon

Ben gisteravond naar de blue man group geweest dus had de ideale gelegenheid gehad :wink:

Oef… ik dacht heel even dat Windows weer eens was vastgelopen:)

Gefeliciteerd met de aanwinsten(tu) De Sports is inderdaad wel een hele mooie!

Van die Seiko Sports word ik vrolijk!! (tu)

Cool!

Ik vind dat blauw wel wat hebben. Een beetje kleur in de verzameling kan geen kwaad.
Wel een beetje typisch dat die Japanners “SS” op de wijzerplaat zetten. Zal wel met “vlekvrij staal” te maken hebben. :wink:

Groeten,

Martin

Dan wil ik het wel weten, hoe oud is dat seikosha uurwerkje dan wel niet ???

Allemaal iets te blauw voor mij, maar even zo veel plezier ervan !

Dat ze maar blijven lopen, deze blauwtjes…

Het blauw is fantastisch!
Maar misschien zorgt de SS wel voor verkeerde gedachten …
Maar 90% ziet het toch niet, de anderen weten niet wat het betekend. Maar dan heb je die 1e procent … :slight_smile:

Dat ‘vage’ ding heeft een fantastische wijzerplaat!

Mijn beste,

Proficiat met deze verloren blauwe schaapjes.

Deze schaapjes welke zich nu in de warmte en barmhartigheid mogen onderdompelen van al hun broertjes en zusjes en verdere geestverwanten in de familie Seiko ten huize ‘Monsterwatches’, onder het bezielend oog van pater familias ‘Rob’!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Prachtig!
Ik ben ook dol op kleurrijke Seiko’s en ik heb een paar blauwe dus ik doe graag even mee:

Hier zit trouwens tegenwoordig een prachtige band aan die ik van de Grote Smurf heb gekregen

mooi ik vraag me af hoeveel horloges jou verzameling zo langzamerhand wel niet is.
je kunt er volgens mij wel een boekwerk van schrijven.

Misshien is deze
http://sometimeago.itsens.nl/index.php?page_id=3915&mode=detail&ite_id=979
dan ook wel wat voor jou?

(Kwam hem toevallig tegen in mijn favoriete rubriek, <100 euro :))

Groeten,

Martin