Blij dat ik 'm nog op tijd heb gekocht

Misschien herkennen jullie dit ook wel: Een horloge dat je nog net op tijd hebt gekocht, voordat het moeilijker verkrijgbaar/ duurder werd. Ik heb dat gevoel bij m’n Tuna, dus even een aantal snelle lume shots gemaakt :slight_smile:

Mooie foto’s Ron en een leuke Seiko.

Stoere klok! Het lijkt wel alsof de lume op dezelfde hoogte zit als de wijzerplaat. Erg bijzonder!

Overgehypte shit…

:smiley: :wink:

Geintje Ronno, bruut horloge en prachtig om te zien hoe deze zich “in de markt” ontwikkelt heeft.

Gr. Roel

Tuna’s zijn erg stoere horloges. Vind je foto’s mooi!

bedankt voor de leuke reacties :wink: Ik ben echt blij dat ik deze een poosje geleden nog gunstig heb kunnen kopen. Op de foto’s komt het slecht over, maar de lumedots zijn zó dik, jammie :slight_smile:

@Krabong… gheghe :slight_smile:

Wat een mooi markant model is dat toch. Lekker buiten de gebaande paden (tu)

Groeten,

Martin

Nou, heb ik effe mazzel dat ik er een aantal op tijd gescoord heb.

Er zijn trouwens 2 verschillende draairingen van de SBBN007. De eerste versie heeft een scherpe hoek aan de bovenzijde, de 2e versie is daar afgerond.
Gelukkig beide versies in mijn collectie en ook nog dubbel (tu)
Foto’s van Teunetc…laten de ronde versie zien, hieronder de scherpe variant.

Krabong:
Hypes by Seiko onstaan op een natuurlijke manier en worden niet bedacht door een orakel…

e

een super mooie seiko(tu) heel veel plezier ermee.
trouwens is dit een automaat of een quartz?

Rolex/Tudor eat your hart out :smiley:

hcp

mooie foto’s van een super klok :wink: (tu)

vind ze sjiek
gruess john

Merci guys :slight_smile:

@Arie, het is een quartz. Samen met de Omega X33 en wat vintage Seiko divers, de enige quartz die er bij mij in komt :wink:

@Krabong: jij krijgt flinke petsen van Luka en mij de volgende keer :wink:

Heb je een langere sluitertijd gebruikt?
3 seconden of zo :wink:

Teun111Kwiebes2 Schreef:

@Krabong: jij krijgt flinke petsen van Luka en mij
de volgende keer :wink:

Lijkt me een fantastische ervaring.

Hoe noemen ze een Aziatisch psychopaat?

Een… Pseiko!

(:D(:D(:D(:D(:D(:D(:smiley:

:smiley:

Gr. Roel

We love Krabong, we zouden niet durven en ook niet willen :wink: En Pseiko’s zijn we gheghe.

@ cmejewellery: Ik heb het fototoestel aangezet, op het tulpje geduwd en gebruik gemaakt van ondergaande zon :slight_smile: Dan duurt het inderdaad ongeveer één kop koffie voordat er ‘klik’ klinkt, maar dan heb je ook wat :wink:

Gr Ron