Blij

Hallo forumleden,
Na mijn vraag over het Haviro zakhorloge is dit mijn 2e post op dit forum.
De 2 oude horloges van mijn opa heb ik onlangs laten repareren en servicen.
Ik ben weer helemaal blij. De omega (handopwinder uit 1956) is door Ferrie Schweitzer weer helemaal in orde gemaakt. Fotootje hieronder.

Daarnaast heb ik nog een Seiko automaat uit 1977 (sn 6309-5000)

Wat vinden jullie er van?

Groeten,
Jerry

Wat ik ervan vindt ?

Die Omega is super !
Die Seiko is zo lelijk dat het bij weer leuk wordt. Echt 70’s.

Bas

Haha! Klopt voor beide horloges. Die Seiko vindt ik gewoon leuk. Enerzijds omdat hij van mijn opa is geweest, aan de andere kant omdat hij ongelovelijk jaren 70 is.

Mijn beste,

Laat ik je eerst van harte welkom mogen heten Jerry op ons onvolprezen horlogeforum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

En wat is dat Omega horloge prachtig geworden. Een horloge met een uiterst fraaie vormgeving, een sierraad om te dragen.
Doch ook deze Seiko mag er wezen. Met name de rechthoekige kast met de streepjes-indexen spreekt mij erg aan.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze tijdloze horloges waar je heden ten dage gelukkig ook nog van kan genieten om er de huidige tijd mee af te kunnen lezen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd! Die Omega is weer een plaatje geworden(tu). En de Seiko is inderdaad wel heel erg '70er jaren. Maar wel weer leuk voor in de verzameling:)

Top man! (tu)

Koesteren, die klokken van je opa!!!

Heb je ook een plaatje van de omega van voor de behandeling?
Of is het vakmanschap van ferrie op het uurwerk gericht?

Hoi Jerry,

Mooie klokken! Ik sluit me helemaal aan bij de andere posters.

Groeten,

Martin

Mooi werk van Ferrie. Ziet er weer top uit.

Nee, before plaatjes heb ik niet.
Ferrie heeft de kast gepolijst en het uurwerk gerepareerd. Een jaar of 10 geleden heb ik het horloge al eens naar Omega in Zwitserland moeten sturen voor de reparatie van het wijzerplaat. Die was helemaal geel/goud uitgeslagen en is toen helemaal opnieuw opgemaakt.

Ik snap dat je blij bent. Erg leuke klokkies !

Je kan Ferrie misschien vragen of hij foto’s van ‘vóór’ heeft. Wie weet:)