Dit horloge kom ik al bijna 2 jaar tegen en blijft het een mooie stoere klok vinden.
Victorinox SeaPlane xl mechanical: manual wind V.25076
with Steel bracelet
PRODUCT DETAILS:
• Extra Large - 45mm
• Made in Switzerland with precision Swiss analog movement
• Manual wind mechanical
• Mineral crystal
• Water resistant to 10 ATM (100 meters, 330 feet)
• Steel case
• Luminous hands and hour markers
• Caseback with screws
• See-through caseback
• Screw-down crown
• Steelband
Mooi horloge wel.
Maar met “Water resistant to 10 ATM (100 meters, 330 feet)” moet je met deze Seaplane wel in de plane blijven en beter niet in de sea geraken
Netjes, al vind ik die 45mm toch echt wel 'n
beetje groot voor dit horloge.
Paul kom op he wat groot!! ik draag tot nu toe een 47 mm Steinhart echt een heerlijke klok om mijn 18 cm pols, groot? jazeker maar wel lekker, je moet er even aan wennen maar dan is het echt smullen met die klok om je pols.
Mijn vrouw…Geneva’s van 52 mm!!! kannone die krengen hangen links en rechts over d,r pols heeeeel GROOT!! vroeger, zeg maar een jaar geleden had ze alleen maar kleine klokjes van max 26 mm waar je een loep bij nodig had om ze te kunnen aflezen.
Ik heb in een gekke bui voor haar voor de gein zo,n Geneva besteld via geneva.nl …
wat denk je vond ze eigelik toch wel stoer die klok , je heb ze in allerei soorten met tierenlanteintjes, frutseltjes en wat nog meer op die klokken zitten.
En nu liggen er tien!!! jawel tien van die jetsers in de la!! zwart rood wit noem maar op alles ligt er. haha! kan ik ook zo af en toe eens wat aanschaffen, begint ze wel te mekkeren dat mijn klokkies veel duurder zijn…ach zeg ik dan schat luister …ieder zijn hobby.
Je begrijpt we dat ik weer in de startblokken sta voor een 18e klok…ff neuzen. Seiko BFK of de Victorinox seaplane of een Steinhart duiker hmmm ik denk er nog even over na.