Misschien al gekend, maar nieuw voor mij
Info komt van een buurman die me dit even doorstuurde ter info.
Misschien al gekend, maar nieuw voor mij
Info komt van een buurman die me dit even doorstuurde ter info.
Bij welke juwelier is dit dan?
Ik zou wel eens willen weten wat de prijs is voor die GMT achteraan…
Gewoon bij de Seiko shop
Seiko winkel in het Designer Outlet
aah, in de outlet dus, thnx
Op andere foto zie ik die GMT aan 399x€ (laatste cijfer is niet zichtbaar, maar is maximaal 3999€)
Zoooo hee die zijn flink afgeprijsd whowww
En ik krijg lekker nog eens 10% korting…
Serieus? Rondje voor iedereen aub.
yes, kom er zojuist achter dat ik een medewerker persoonlijk ken die er werkt.
Lekker voor de afschrijving op Grand Seiko dit… Was toch al niet het sterkste punt van de Grand serie…
Grt. Marco
Ik was er zaterdag en inderdaad: er ligt een aantal GS. De Seiko-afdeling was dit jaar weinig soeps, ik denk dat de leukste modellen al verkocht waren (ook de vitrinemodellen).
Had ze gezien, maar voor mij te duur, 4k voor een seiko gaat het niet worden. Dan koop ik een seamaster of een tudor voor het geld
Voor een Grand Seiko wel hoor, ik wel tenminste
GS vs. Speedy Pro prijstechnisch… humpfff lastig. Ik denk GS in mijn geval, dit zijn nette prijsjes
Een ieder die een Outlet VIP kortingsbon regelt, krijgt 10% korting. En als je het in de winkel vraag bij dit soort duurdere horloges, krijg je het ook, in mijn ervaring.
10% is toch nog wel een smak geld als je zo’n GS gaat kopen
Daarvan kan je in dat heerlijke Aziatische restaurant in het nieuwe gedeelte van de outlet ongelofelijk misdragen en je hebt je €3 aan parkeerkosten ook meteen uit
hashtag #metoo
Damn, Grand Seiko’s in de outlet, had ik eerlijk gezegd niet verwacht van hen om dit segment in de outlet te verkopen. Maar een tijdje geleden ook al m’n horlogedealer horen zeggen dat hij in de running was om GS te verkopen, wat ik toen vreemd vond aangezien hij in een kleinere deelgemeente zijn zaak heeft, totaal niet centraal gelegen.
Het positieve is, dat een selectie van Grand Seiko - modellen ineens veel haalbaarder wordt om aan te kopen met dit soort kortingen.