Zal hierdoor vast van jaloezie verdacht worden, maar wat een lelijke zooi 
Het feit dat je een willekeurig horloge volplakt met diamanten maakt het niet opeens een mooi horloge!
Sjezus…heb je zoveel budget voor absolute klasse horloges; kom je met deze kermis aan!!!
De Invicata Sea Hunter III is er niets bij!

Vind ik ook hoor
Lellek!!!
Tsja… Weinig "stijl-"gevoel. Spiegeltjes en kraaltjes in dit geval. Sorry, maar kan me niet bekoren.
Staat ook bekend om zijn lage IQ, dat straalt toch wel redelijk van zijn smaak af.
Heeft 'ie het graf van Liberace leeggehaald of zo? Wat een kermiszooi.
Kennelijk heeft hij het wel weer gedaan vannacht. Wel een echte kampioen hoor…
Zoals ie nerveus op die horloges zit te tikken, de hele tijd. Ik vraag me af of het goed gaat met de man. Gevechtssporten zijn nauwelijks gezond.
Maar ze leveren voor sommigen wel diamonds on mah Rollie op. 
Als niet alles aftermarket gepimpt is zijn er dus ook high end merken die troep willen maken, misschien is dat ook wel verontrustend, anything for a buck 
Vrij smakeloos allemaal.
Maar die G-Shock is geniaal
![]()
Aan z’n stijl van vechten, z’n pre-game analyse en de naar schatting 200 miljoen USD die hij aan die grap overhoudt zou je niet zeggen dat ie zo dom is.
Wel jammer is dat ie losse klauwtjes schijnt te hebben naar dames. Da’s moeilijk te vergeven, maar anders dan schattingen en geruchten over z’n IQ weet niemand wat er in z’n hoofd omgaat.
Het is ook niet echt gunstig voor je hersens om harde klappen te incasseren.