Als Huggy bear een lcd horloge zou kopen zou het deze zijn…
Het goud blingt je tegemoet… (geen spelfout
)

op de zijkant staat dat ie 10 micron verguld is.
Het bijbehorende bandje met de grote holle schakels is van "Champion"
er staat ook nog stainless steel, usa op en dezelfde 10 micron verguld tekst als op de kast staat er ook op.
Het uurwerk is nogal gevoelig, hij valt uit als je hem aanraakt, de lcd begint raar te knipperen en extreem langzaam te lopen. Ook reageert ie dan heel langzaam op de koppen. Na schoonmaken en inbouwen deed ie een dag en een nacht “raar” en begon ie ineens weer normaal te lopen. Helaas niet voor lang, hetzelfde deed ie weer als de kast wat opwarmde tijdens het dragen. Nu doet ie het weer goed na wat “klooien” met het quartz kristal en ik heb er een stukje tape op geplakt, zodat het kristal geen contact meer maakt met de kast.
O ja, je hebt de tijd, met een enkele knipperende . in plaats van :
De datum en na de derde druk op de knop de seconden waarbij ook nog de laatste digit van de tijd wordt getoond. Dus dan zie je 7.45 want dan is het 2:37 en 45 seconden.
Onderaan op het lcd schermpje staat trouwens “bbc” en een serienummer. (nu niet te zien)
Waarom kóóp ik in godsnaam zo’n lelijk ding? Hij is “mooi van lelijkheid” 
En het is een leuk stukje historie vlak voordat de grote golf aziatische lcd horloges dit soort horloges (denk ik persoonlijk) onverkoopbaar maakten.

had ik niet eens gezien, “lex”