bloch draga

Heb een bloch draga horloge gekocht wie heeft er meer informatie over?
Is een horloge met wijzerplaat van barcelona voetbal club[date

=2025-04-02 timezone=“Europe/Amsterdam”]

Mikrolisk.de al gecheckt? Leuk horloge, kan me indenken dat je de link met Barca al hebt nagetrokken…

Zeker een leuk horloge, kon verder niks vinden van de link met barcelona

Dank voor alle info, ik zal in het spaans zoeken.

1 like

Heb je al meer gevonden?

Ik typte hierboven Bioch ipv Bloch. Bizar, ik kom daardoor tot een ontdekking.

Waarom ik dit zo interessant vind, is dat ik een zakhorloge heb van mijn overgrootvader. Dat is een Bipla. Bipla was eigendom van Bloch. Bloch is het bekendst van de Draga horloges. Maar bij weinigen zal er een belletje rinkelen. Toch gaat daar verandering in komen, want Draga is nieuw leven ingeblazen.

Draga.ch 2025

Misschien maakt dat jouw horloge veel interessanter dan ik dacht.

Intussen heb ik ook een Bloch horloge met Barça logo gevonden. Typisch jaren 70, met een bijzonder gevormde kast, waarvan ik een soortgelijke met een andere kleurrijke (club?)wijzerplaat zie. Kennelijk heeft Bloch/Draga meer gedaan met Barçelona en mogelijk andere clubs tijdens de Quartz crisis.

Sinds gisteren heb ik 4 verschillende mailadressen van het nieuwe Draga geprobeerd, maar iedere keer worden die gebounced. Ik hoop voor ze dat ze hun systemen op orde maken voor de echte uitlevering gaat starten. Ik wil nog wel met ze in contact te komen met ze, maar mail liever dan dat ik ze aan de telefoon met een heel verhaal over mijn zakhorloge ga lastigvallen.

Wordt vervolgd…

Hoi Cav,
Nee niet zoveel meer gevonden , wel zelfde horloge gevonden op spaanse site.
ik vind het een mooi horloge.