Bloedmooi maar durf het niet!

Heb geprobeerd zoveel mogelijk info te vergaren maar ben er nog steeds niet zeker genoeg over.

http://m.ebay.de/itm/Blancpain-Fifty-Fathoms-non-Radioaktiv-Polish-Navy-Vintage-/252117440785?nav=WATCHING_ACTIVE

Bij twijfel niet inhalen.

2 likes

sjuust voor mij ook bij twijfel? niet doen!

waar zit de onzekerheid?

dat ziet er best goed uit, maar hij gaat uiteindelijk ongetwijfeld voor eBay prijzen over de toonbank

Nou, nog 2 uur te gaan en nog niet geëxplodeerd. Vermoed dat de kenners er dus niet aan durven komen. Laat het venstertje even open.

ter referentie voor het uurwerk (?) en de case:
http://www.watchdeco.com/Bund_No_rad.html

ik verwacht de laatste 2 minuten een bid war

Er zijn zo veel verschillende uitvoeringen dus weinig referentie materiaal. En daarnaast zijn er al heel wat mensen de boot ingegaan met zo’n klokje. Verder kan er niet betaald worden met paypal.

Zover mij kennis reikt ziet het er ook wel goed uit maar deze mail heb ik gekregen van een “kenner”

Enige die ik Google-image-search kan vinden met een rode secondenwijzer.

Dus…!
Zijn er hier nog mensen die een gokje willen wagen :wink:

Nog bedankt voor de tropic, mooi bandje.

1 like

Ik denk dat ie “goed” is…en dat het bedrag nog aardig gaat oplopen! :rocket:

Ik ben geen kenner, maar heb wel gelezen dat er Aziatische replicas van vintage Blancpains in omloop zijn. Ben benieuwd wat het uiteindelijke (en onderbouwde) oordeel is van een echte kenner omtrent dit exemplaar (en of het tegenwoordig nog wel uit te maken is welke echt en nep zijn, laat staan over een jaartje of 25 als de nepperds ook wat krassen, stoten en verwering hebben).

Ik heb het even voor je nagevraagd aan een BP kenner , hier is het korte antwoord

“Fake. Drop it”

1 like

En ondertussen gaat ie zelf zitten bieden :sob:

2 likes

wie ?

je BP kenner

zoals de waard is …

Iemand heeft een bod van 4.111,00 teruggetrokken. Zal ook niet voor niks zijn.

Over 9 minuten weten we het!

dat is anders wel die gast die nu top bieder is, ik denk dat dat een trucje is voor nieuwe bieders om te laten zien dat ie heel ver wil gaan, of misschien bedacht ie zich dat ie toch beter op het laatste moment kan gaan bieden