Blog schrijvers gezocht

Beste lezer,

Voor een nog te starten horloge-blog zijn wij op zoek naar horloge liefhebbers die met passie over tal van horloge gerelateerde zaken willen schrijven. Dit mag bijv. over het ontstaan van een horlogemerk, maar kan ook gaan over de nieuwste modellen. Voorlopig is er geen verdienmodel aan gekoppeld. Het schrijven van teksten is dan ook geheel vrijblijvend en op vrijwillige basis.

Bij interesse graag contact opnemen via e-mail.

Bij voorbaat dank.

Geen verdienmodel? Mmmmmm iedereen kan toch een eigen blog beginnen?

Geen verdienmodel ::o

Dan haak ik af :#

Zou zeggen: stel jezelf eerst eens fatsoenlijk voor op dit forum en leg eens wat uit over de uiteindelijke doelstelling. Dan maak je wellicht nog énige kans…

Nee, dank u.
Ik dacht dat we het hier alleen over horlogezaken spraken.

Kans dat er een verdienmodel in zit voor O123, maar niet voor de gezochte bloggers?

Geen geld dus, uhm ik pas :slight_smile:

Voor niets gaat alleen de zon op? :S

Mvrgr, Andre

Brutus Schreef:

Zou zeggen: stel jezelf eerst eens fatsoenlijk
voor op dit forum en leg eens wat uit over de
uiteindelijke doelstelling. Dan maak je wellicht
nog énige kans…

Je was me voor.

Voor een blogschrijver laat je wel heel weinig info los. Laat me je helpen:

• Stel je voor (zei Brutus ook al).
  • Wat heb je voor blog in gedachten? (satirisch, kritisch, als marketing-achtig doorgeefluik)
  • Geef eens een paar voorbeelden van blogs die jij interessant vindt - en waarom?
  • Doe je de spellingcorrectie zelf? (In ‘…horloge liefhebbers die met passie over tal van horloge gerelateerde zaken willen schrijven…’ zit al een aardige serie stijl- en spellingfouten)

Wie me beter kent, weet dat ik het meestal opneem voor zwakke(re) spellers. Maar in dit geval kan ik me er niet toe zetten om dit hier ook te doen.

Kortom, geen goede start. Mijn advies? Laat de forumbeheerder je posting wissen, klets een tijd lekker mee over horloges en probeer het dan opnieuw! Want ondanks mijn zure reactie ben je -wat mij betreft- van harte welkom.

Menno