Hoe vet is dit??
http://www.ablogtowatch.com/sinn-blu1-limited-edition-watch-page-cooper/
Die is heel leuk inderdaad!
Vet!
Bij ābluā denk ik toch eerder aan Bernhard Langerer Uhren
Met een verloopje a la de Deepsea.
Niet bijster origineel van Sinn
Ik zou hem best wel willen hebben.
2500 euro voor een SW200. Het kan ook te gek (maar deze is wel erg lekker).
Op de echte exoten na worden de meeste uurwerken door een efficiƫnte assemblagelijn voor een paar tientjes gebouwd. Verder zie je voor circa 2k niet heel veel imhouse uurwerken zover ik weet.
Interessant ding, maar typisch een horloge wat je vast moet houden voor een eindoordeel.
Hou niet zo van all black. Ik zou er een willen zien met stalen kast, met een bezel van de zwarte.
En toen ik de topic titels snel langskeek las ik eerst Blut
Voor de eerste keer een U1 of Ux vasthouden heeft iets magisch! Bij deze met een blauwe plaat zal dat niet anders zijn.
Ik vind hem echt erg gaaf! Beetje duur, dat wel,⦠Maar de totale oplage is ook maar 50 dus moeten ze de totale kosten voor het maken van de plaat uitsmeren over een klein aantal horloges.en er komt ook een mooi certificaat bij
i like
Ik vind hem heel vet.
Ja deze is echt geniaal!
Windhund, doe gedaan jongen die kroon op 5 uur is heel lekker prikt die niet meer in je vel aan de zijkant, als je hem draagt heb ik nog wel eens last van, na verloop van tijd. marino mooi mooi
Dat de nichtjes en neefjes van mijn Damasko ook een goede indruk maken en mooi gemaakt zijn lijdt geen twijfel, maar ik vraag me af of die āverlopendeā wijzerplaat me nou aanstaat of niet. Van de foto af twijfel ik een beetje.
Bij een oplage van 35 betekent twijfel dat je hem makkelijk misloopt . Eigenlijk betekent het afstel.
Kijk: jij snapt de prijsopbouwš
Shit!!! Ik was er serieus voor gegaan⦠te laat