Dennis

Aantal dagen geleden mooie Seiko sarb033 gekocht, horloge ziet er goed uit. Ook over het contact zeer te spreken, snelle reacties en duidelijk antwoord op vragen. Bij het ophalen van horloge ook vriendelijk ontvangst en goed gesprek.
Bedankt Dennis
@Dennis

1 like

Prima vent die @Dennis goede en vlotte deal!

1 like

@Dennis ofwel Dennis op visite gehad, lekker over horloges kunnen kletsen en een leuke ruil gedaan.

Kortom: Aanrader!

Gr. Marc

1 like

Afgelopen week bezig geweest met Dennis om zijn Timex uit 1973 over te nemen. Goede communicatie en snelle verzending . Probleemloze transactie, keurig.

1 like

Vandaag mijn nieuwe 2e hands CWC horloge opgehaald bij @Dennis aka Dennis. We hadden al via het forum contact en een duidelijke deal gemaakt, voor ons beiden tot volle tevredenheid.
Ik werd hartelijk onthaald en hebben onder het genot van een drankje gezellig gebabbeld over onze hobby.
Dennis bedankt voor de watch ben er zeer blij mee.
Zeer correct en prettig zakendoen.

1 like

Gisteren de Dan Henry 1970 overgenomen van Dennis. Klopte exact met de omschrijving! Gezellig om even met hem te zitten en over horloges te praten! Vlotte deal (iets meer dan een dag van eerste bericht tot bezit) en echte liefhebber. Ik heb zo’n idee dat er nog wel wat horloges bij gaan komen in z’n collectie :wink:

Al met al zeer fijne vent en aanrader om een deal mee te doen!

We hadden toevallig bijna hetzelfde horloge om: zoek de verschillen:

1 like

M’n Hamilton Khaki Pilot verkocht aan Dennis. Contact was goed en alles verliep vlot. Top gozer die @Dennis :+1:

1 like

Horloge over genomen van @Dennis. Relaxte vent en horloge is naar verwachting. Graag tot de volgende!

1 like

Horloge verkocht aan @Dennis. Prima zaken doen! Vlotte betaler, heldere communicatie, gewoon een aardige vent! Een aanrader!

1 like

Horloge geruild met @Dennis

Heerlijke kerel, fijn gebabbeld over horloges. Horloge is in beter dan beschreven staat en is zeker een +1 voor mij!

Dennis, bedankt!

1 like

Horloge overgenomen van @Dennis.
Zat al een tijdje te azen op het horloge en toen hij hintte op een mogelijk vertrek, kon ik het niet laten.
Super communicatie, vlotte deal, meteen verzonden!
Het is fijn zaken doen met Dennis. :ok_hand:t2:

1 like

Dennis aka @Dennis heeft mijn Tissot Visodate overgenomen. Vlotte en prettige communicatie. Snelle afhandeling. Zeker een aanrader. :+1:

1 like

Per abuis had ik de service onderdelen van mijn Eterna Sonic Electronic ESA9162 die van mijn opa geweest is in de Tissot Visodate doos opgeborgen en zo verkocht aan @Dennis a.k.a. Dennis. Dennis heeft de onderdelen kosteloos met de grootst mogelijke zorg en een goede verpakking terug naar mij gestuurd. Nogmaals een topper. :+1:

1 like

Graag gedaan man! :smile::+1:t2:

1 like

Visodate van @Dennis overgenomen, snelle en vriendelijke communicatie, aanrader!

1 like

@Dennis heeft een horloge van mij overgenomen. Top gozer! Snelle reactie, vriendelijk en dikke prima dus. Aanrader :+1:

Sinn bracelet aan @Dennis / Dennis verkocht. Snelle en fijne deal, berichtje dat die netjes was aangekomen; kortom alles dik prima! Tot een volgende keer Dennis!

1 like

Fijne deal gemaakt voor de verkoop van mijn Olma. Snel betaald en prettige communicatie.

Hele leuke ruildeal gedaan met Dennis @Dennis
Zeer fijne communicatie. En alles snel en volgens afspraak.
Absoluut een aanrader.

1 like

Deal was snel rond met @Dennis! Betaling snel ontvangen van Dennis en soepel contact.
Ook nu weer een aanrader op dit forum.

1 like